יום רביעי, 9 בדצמבר 2015

ביוטיבוקס דצמבר בשיתוף פעולה עם אסתי לאודר

זוכרות שסיפרתי לכן שהחלטתי להפסיק את המנוי לביוטיבוקס?
אבל שיתוף פעולה מעניין במיוחד גרם לי להזמין את החבילה של החודש הנוכחי.
ביוטיבוקס חרגו ממנהגם ובמקום למלא לנו חבילת יופי במבחר דוגמיות ומוצרים של חברות שונות הם לחצו יד ביד לחברת האיפור הענקית "אסתי לאודר" ויצאו בקונספט מגניב, של קופסאת הפתעות מלאה אך ורק במוצרי המותג.
זה לא סוד שאני מכורה כבדה של אסתי לאודר, ושידת האיפור שלי מלאה במוצרי החברה.

קצת על אסתי לאודר:
מדובר באשת עסקים יהודייה אמריקאית, שהקימה את חברת האיפור והטיפוח הנושאת את שמה בשנת 1946, וחרטה על דגלה את הרעיון כי כל אישה יכולה להיות ולהיראות יפה.

אין ספק כי מדובר במותג יוקרה ששינה את פני הקוסמטיקה בעולם והביא את הבשורה אל פנינו.

מבחינת טיפוח, מוצרי אסתי לאודר נמצאים ברף הגבוה ביותר ותחליבים מסויימים ניתן להגדיר אפילו כמשני חיים.
ברור שלקבל קופסאת טיפוח עם מוצרי הדגל זה פינוק יוקרתי ביותר.
בכל הנוגע למוצרי טיפוח של חברות יוקרה אני נוהגת לבקש דוגמיות או לקנות מוצרים בגודל מוקטן על מנת להתנסות ולגבש לעצמי דיעה לפני קנייה יקרה מאוד שיכולה להיות לפעמים מיותרת.
מי כמוני ישמח לקבל שלל דוגמיות ואולי גם מוצר בגודל מלא של אסתי לאודר?!

אז.. מה בחבילה?








עלון מצורף ובו סודות היופי של אסתי לאודר לשנת יופי.
במציאות היומיומית אין רגע למנוחה ולשיקום, סדר יום גדוש עלול להפריע לתהליכי תיקון טבעיים שמתרחשים בלילה ואמורים לסייע לעור להיראות צעיר.
לכן, שימוש קבוע ויומיומי בתכשירי ה NIGHT REPAIR של אסתי לאודר יחזיר אותך למסלול וישמור עליך יפה וצעירה!

טיפ הבית של לאודר:
ישנו קשר הדוק בין איכות השינה לבין מראה צעיר. שינה מעטה מהגוף מונעת את חדירתם של חומרים השומרים על העור חלק וגמיש. לכן ההמלצות הבריאותיות הן לישון לפחות בין 7-9 שעות בלילה.






צילמתי את הפוסט כלו בשילוב עם קופסאת הגרנולה שלי מ2 סיבות:
1. עם כבר שומרים על עור צעיר ורענן אז קצת בריאות לא תזיק.
2. כל הקרמים בסדרה הזו הזכירו לי ריח של שיבולת שועל ודבש.


שלב 1:
PERFECTLY CLEAN
תכשיר ניקוי המנקה ביסודיות את העור ומשאיר אותו חלק ורענן. התכשיר מתאים לכל סוגי העור ואידיאלי לעור שמן או מעורב.
הסבון הגיעה כדוגמית ומחירו המלא 185 שקלים ל150 מ"ל.

שטפתי את הפנים עם מים פושרים והקצפתי בעדינות את הסבון בתנועות מעגליות.
ההרגשה היתה חלומית, ממש כמו קסם. הקצף רך ומפנק, אין בועות מעצבנות שנכנסות לאף והריח נעים, במשך כמה דקות פשוט עיסיתי את עור הפנים והרגשתי במסאז' יוקרתי.
לאחר מכן שטפתי את הפנים בעדינות במים וכאן התחושה הנעימה לגמרי התחלפה. הסבון כאילו נדבק לי לפנים והרגשתי איך עור הפנים שלי כאילו מתייבש ונדבק. האצבעות שלי נדבקו לסנטר ולמצח במקום להצליח פשוט לשטוף פנים בכיף.
ממש כמו ההרגשה של שטיפת ידיים אחרי שימוש בפלסטלינה או ווזלין, מכירות את התחושה?
די מבאס, אבל עובר כשסופחים את המים בעדינות במגבת רכה ויבשה.
יכול להיות באמת שהסבון הזה לא מתאים לעור הפנים שלי ובנות עם עור פנים שמן יאהבו אותו יותר.

טיפ הבית:
כאשר עור הפנים נקי, חומרי הטיפוח חודרים אליו טוב יותר ומונעים את האצת הזדקנותו.
שטיפה במים עלולה ליבש מעט את העור, לכן, ספגי את המים בעדינות בעזרת מגבת והמשיכי את הטיפוח עם סרום וקרם לחות.




שלב 2:
ADVANCED NIGHT REPAIR
סירום תיקון העוזר למקסם את תהליך החידוש הטבעי של העור, מפחית קמטי וקמטוטים באופן משמעותי.
הסרום הגיע בגודל מלא של 30 מ"ל בשווי 505 שקלים ורק בשבילו שווה כל החבילה.
סרום הפלא הזה הפך עולמות כשיצא אל השוק וטוענים כי מדובר במוצר מהפכני שבאמת עובד.
קצת על הסרום:
הסרום משקם את העור מבפנים ומתקן נזקי עבר, נזקי אוזון וסביבה. מתקן נזקי גיל נראים לעין, קמטים, קמטוטים ומראה עוף עייף ולא אחיד..
הסרום מכיל קומפלקס שיקום של העור המזין אותו צח, רענן ובעל מראה צעיר וכל זה כדי לגרום לך להיראות  כאילו קמת משנת לילה רעננה ומפנקת.

איך משתמשים:
אחרי שהעור נקי, לפני קרם הלחות אני מטפטפת מספר טיפות על כף היד ומחממת את הסירום בין כפות הידיים, אחר כך אני מורחת אותו על כל הפנים, פנים כלפי חוץ.
הריח של הסרום חזק ומזכיר לי חנויות טבע, והמרקם שלו נוזלי כבד, מעט ג'לי.
לוקח לסרום מספר דקות להתייבש על העור, ההרגשה שלו מאוד נעימה.
אני עדיין לא יכולה לומר לכן את דעתי עליו אחרי שימוש של 2 לילות בלבד, אבל הוא נעים לי ומרגיש טוב.










שלב 3:
REVITALIZING SUPREME GLOBAL ANTI AGING CREME
קרם לחות ליום וללילה המגיב לצרכים המשתנים של העור ומסייע להפחית באופן מובהק את מראה כל סימני ההזדקנות העיקריים, לרבות קמטים וקמטי הבעה. יאאיייי..
הקרם הגיע בגודל נסיעות ומחירו המלא הוא 560 שקלים ל50 מ"ל.
את הקרם מניחים מעל הסרום ומורחים על כל הפנים עד לספיגה מלאה.
המרק שלו מעט מוצק וכבד ממה שאני רגילה, צריך ממש לעשות אותו על עור הפנים עד שמרגישי שהוא "נשבר" ונטמע בעור.
הפנים מרגישות מיד בורקות יותר, ובבוקר תראו את העור בוהק וחלק.

טיפ הבית: 8 כוסות מים ביום יספקו לעור את הלחות הרצויה וישמרו על הגמישות והזוהר שלו.













שלב 4:
ADVANCED NIGHT REPAIR EYE
קרם עיניים פורץ דרך במרקם ג'ל, המסייע בהפחתת סימני הזדקנות ראשונים, לרבות קווים עדינים, קמטים, נפיחות, עיגולים כהים, יובש, וגוון עור בלתי אחיד.
אני מסכימה עם כל מילה.
אני מכורה לקרם הזה בשבועות האחרונים. קיבלתי אותו בגודל מוקטן כשעשיתי קנייה גדולה של מוצרי אסתי לאודר ומאז אני משתמשת רק בו.
את הקרם אני מניחה מסביב לעין בצורת האות C בטפיחות עדינות עד להספגה, הריח שלו זהה לסרום מן שיבולת שועל ומוצרי טבע חזקים, המרקם שלו כבד והתחושה נעימה.
האזור הזה מסביב לעיניים עדין ורגיש ולא אחת כשמרחתי קרם שרף ועקצץ לי העור. קרם העיניים הזה עדין וממש נעים לי, הוא עושה את העבודה מצויין ובבוקר פשוט כיף לפתוח עיניים!
הקרם הגיע כדוגמית ומחירו המלא: 350 שקלים ל15 מ"ל.

טיפ הבית: כושר לעור הפנים!
תרגילים לעיסוי הפנים מסייעים לעור להיראות רענן ומתוח.
להמרצת הדם, עסי פעם ביום בעזרת אצבעותייך בתנועות סיבוביות את העור העדין מסביב לעיניים.







עכשיו את מוכנה לשינה :)

בביוטיבוקס פינקו גם בתיק איפור יוקרתי ושיקי בצבעי סגול וכחול ובמסקרה SUMPTUOUS EXTREME MASCARA בגודל נסיעות, מסקרה למראה ריסים בולט ונפח מלא.







עד כאן להיום, קופסאת טיפוח בשיתוף ביוטיבוקס ואסתי לאודר.
נתראה בפוסט הבא...

נשיקות, הדס.



עקבו אחרי הבלוג גם בפייסבוק:
מעשה באישה - FASHION BLOG

ובאינסטגרם:
https://instagram.com/hadas_style/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה