יום רביעי, 29 ביוני 2016

שופינג בפראג!!!


הי...
וואו, אני לא מאמינה שעבר כל כך הרבה זמן מאז הפוסט האחרון שפירסמתי.
את הפוסט הזה העלתי וערכתי מיד שחזרנו לארץ מפראג ורק עכשיו הוא באמת מתפרסם בבלוג...
תקופה עמוסה, כבר אמרתי?

פסח, והקיץ שמתקרב, ניתוח לייזר בעיניים לבעלי וניתוח אף שעברתי, לא הותירו לי שעה פנויה לשבת ולכתוב לכן.
אבל הנה, אני כאן.
אם מעניין אתכן לשמוע פרטים על הניתוח, איפה עשיתי, מה היה כמה עלה וכו, תכתבו לי למטה.

אז.. כמו שהכותרת מסגירה הפוסט הזה יסקר לכן את קניות האיפור שלי מפראג.
עשינו המוווון קניות בטיול שלנו אבל דווקא בגזרת האיפור והטיפוח לא חזרתי עמוסת שקיות.
אמנם מחירי הדראגסטור זולים משמעותית מהארץ אבל המלאי קטן מאוד ומלבד טסטרים משומשים למחצה אין הרבה על המדפים. ספורה לעומת זאת מלאה בהכל אבל יקרה להחריד. זול יותר להזמין לארץ.
מה כן קניתי?






הספל ההורס הזה אמנם לא קשור לאיפור אבל הייתי חייבת לצלם לכן אותו. מושלם, לא?
קניתי אותו בחנות מזכרות בקארלובי וארי ואני מאוהבת בו.




מה כן קניתי בספורה?
רב המוצרים שרציתי מספורה היו חסרים זמנית במלאי או יקרים מאוד אבל, אי אפשר לצאת בידיים ריקות.
התחדשתי בפלטת צלליות לעיניים של טו פייסד.
כמו שאר מוצרי החברה האריזה פשוט מהממת, קרטון קשיח עם דיגום של תחרה ורודה ואותיות זהב. הפלטה עצמה מגיעה בקופסאת פח קשיחה ואיכותית, היא מכילה מראה קטנה ו9 צלליות. 3 מהן גדולות יותר ו6 קטנות. הפלטהמכילה את אותם 3 גוונים בוורסיות שונות:
השורה העליונה היא צלליות מאט לאיפור יומיומי.
בשורה השניה צלליות סאטניות מבריקות לאיפור עיניים קלאסי עם יותר ברק.
והשורה התחתונה מיועדת לאיפור אופנה או ערב מלא בגלאם, צלליות מנצנצות מלאות בפיגמנט זוהר.
כל הצלליות מגיעות במרקם חמאתי מושלם ונח לעבודה, הן לא מתפוררות והעמידות שלהן מרשימה כמו הפיגמנט המעולה
זו הפלטה הראשונה שלי של טו פייסד ובהחלט לא אחרונה, האיכות נהדרת והיא יפהפיה לגמרי גם כקישוט במדף חח.













כשהכנתי רשימת קניות לפראג הודעתי לעצמי שבושם אני לא קונה. אין לי כבר מקום על המדף וחבל על הכסף.
אבל היפהפה הזה עמד ממש על יד הקופה בדיוטי פרי ישראל ולא הפסיק לעשות לי עיניים.
המחיר המצחיק של 119 שקלים שיכנע אותי סופית להוסיף אותו לקנייה.
הבושם מגיע בבקבוק איכותי ויוקרתי, הריח שלו עדין מאוד, הוא לא כבד אבל עדיין נשי ועשיר.
והוא נראה נהדר על המדף. כי תמיד טוב כשיש ורסצ'ה...




אם כבר מדברים על מותגים, אז נעבור לשאנל.
את הסומק של שאנל קניתי בדיוטי פרי של פראג והוא עלה לי כ100 שקלם.
האריזה שלו יוקרתית בטירוף!! מלבד קופסאת הקרטון השחורה, הסומק עצמו יושב בתוך שקית קטיפה רקומה שעליה מוטבע הלוגו של שאנל.
בחרתי בגוון מספר 190, סומק ורוד אפרסקי עדין שמחמיא לכל סגנון איפור ולכל צבע עור.
מלבד הסומק, המארז מכיל מראה קטנה ומברשונת שלא נמצאת אצלי בשימוש.






פנדורה!! כי איך אפשר בלי??
כשיוצאים לטיול הדבר הכי חשוב הוא: המצלמה. אנחנו אוהבים להנציח רגעים, להפוך חוויות למזכרות. בפנדורה מביאים אלינו את כל זה. ובסטייל.
צ'ארם קטנטן מכל רגע יפה או מקום בעולם ויש לך על פרק היד אוסף מזכרות מרשים שמעורר געגועים לרגעים מתוקים.
היה לי ברור שאחפש את הצ'ארם המיוחד לפראג ואוסיף אותו לצמיד שלי.
מחירי הפנדורה בפראג זולים בחצי ממחירם בישראל, אז על הדרך התחדשתי בצ'ארמים לבבות עם שרשרת בטיחות לצמיד שלי.









מוצרי דראגסטור שקניתי:



את הפריימר הזה חיפשתי נואשות. ביוטריות רבות ברחבי העולם המליצו עליו ומשום מה לישראל הוא לא הגיע. לכן כשראיתי אותו על המדף חטפתי אותו מיד אל סל הקניות.
פריימר "בייבי סקין" של מייבלין הפך להיות אחד האהובים עליו. הוא דחוס מעט יותר מפריימרים רגילים, הוא שקוף והמרקם שלו צמיגי. והוא נותן לפנים מראה מושלם ואחיד.


סמקים של NYC עלו לי כ11 שקלים לאחד. רציתי כמובן לקנות את כל הסדרה אבל רק 2 אלה היו קיימים במלאי.





הברונזר המפורסם של NYC צבע חום משגע לחימום הפנים ולשיזוף.




קצת דרמקול...


פודרה דחוסה מנצנצת, נותנת גימור מאיר לפנים.



דואו סמקים יפהפה בגימור תחרה.



פודרה דחוסה עם מעט גוון.



עד כאן קניות השופינג שלי מפראג, אם לא קראתם על הטיול שלנו אתם מוזמנים לקרוא עליו כאן

מבטיחה לעדכן שוב בקרוב.



נשיקות ויום טוב, הדס.

תגובה 1:

  1. פריטים מהממים! ומאחלת לך החלמה מהירה אחרי הניתוח לייזר. בעלי עשה את הניתוח לא מזמן וסובל מטשטוש ראיה לאחר ניתוח לייזר prk
    אשמח לקרוא על החוויה שלך גם :)

    השבמחק