יום ראשון, 10 בינואר 2016

הזמנת אייהרב ראשונה


טוב נו, זו לא באמת ההזמנה הראשונה שלי באייהרב. זה פשוט הפעם הראשונה שאני סוקרת הזמנה מאייהרב כאן בבלוג.
אני אוהבת את האתר הזה מאוד, הוא ידידותי לסביבה וידידותי עוד יותר לישראל. (עיין ערך עלויות ומשלוח).
מה זה בעצם?
למי שעוד לא הספיקה להנות מכל הטוב הזה, אני ממליצה בחום להיכנס לאתר, כאן.
אייהרב הוא אתר ביוטי, טיפוח ועוד לכל דבר, רק שרוב המוצרים טבעיים ואף אורגניים.
נשמע מלחיץ? תתפלאו לשמוע שדווקא לא. בכלל לא.
אז נכון שבמבט ראשון דף הבית של האתר נראה כמו חנות טבע מאיימת, אבל רק תתחילו לגלוש ותמצאו עולם שלם של מוצרי איפור, טיפוח, אוכל, תוספי תזונה למבוגרים,ילדים ותינוקות, ועוד...
את אייהרב פגשתי לראשונה כשהחלטתי להזמין את המברשות המדוברות של ריל טכניק.
אני מזהירה מראש, כמות המוצרים באתר היא ענקית, לכן מקדו את מטרת הקניה שלכן, העזרו בפוסטים והמלצות ונסו לחפש את המוצר המדוייק ביותר בשבילכן.
ההרשמה לאתר פשוטה וקלה, ותמורת 4 דולרים בלבד תקבלו משלוח ישיר לישראל. ואם המזל רודף אתכן, הוא יהיה גם מהיר.
עד כאן הכל טוב ויפה...
מה הזמנתי הפעם?




כמובן, אי אפשר לעשות הזמנה מאייהרב בלי להוסיף מברשת או 2 של ריל טכניק.
אני החלטתי להזמין סט שלם.
קצת על ריל טכניק:
את ליין המברשות הזה מתחזקות האחיות צ'פמן מבריטניה, כשמטרתן הייתה להביא לכל אחת את היכולת להחזיק במברשות איפור איכותיות מבלי לקרוע את הכיס.
המברשות סינטטיות, ידידותיות לסביבה, רכות ונעימות למגע, זולות משמעותית ממברשות איפור מקצועיות אחרות, איכותיות וקלות לניקוי וחפיפה.
בגדול, מוצר מנצח!
אני התחברתי פחות לחלק מהמברשות ואילו חלקן השני נהדבר באמת.
פוסט נרחב על כל מברשות ריל טכניקס שברשותי, מעניין אתכן?
הפעם הזמנתי סט חדש שיצא לא מזמן, והוא נקרא: Nic's picks.
הסט מכיל 5 מברשות והוא שונה במראו משאר המברשות.
המברשות כסופות כולן ושלושה מתוכן חדשות לגמרי, בעוד 2 נוספות כבר נראו בקולקציות קודמות.
נתחיל?










המברשת הראשונה והגדולה בערכה היא הduo fiber powder brush, מברשת דואו פייברית גדולה לפנים, המיועדת להנחה קלילה של פודרה בתפזורת.
המברשת הזו קיימת כבר בליין המברשות, אני פחות התחברתי אליה למרות נוחות השימוש שלה והאחיזה. היא מדי משוחררת בשבילי וההנחה מרגישה לי מפוזרת מדי.
מי שמחפשת הנחה קלילה קלילה של פודרה, יכול להיות שתתחבר אליה יותר.






Cheek brush, כי איך אפשר בלי מברשת אחת להסמקה?
המברשת הזו חדשה, היא ארוכה וצרה, ולא מדי עמוסה ודחוסה מה שהופך אותה למצויינת בשבילי להנחת ברונזר על עצמות הלחיים או סומק עדין ,שניתן לטשטוש.




+מברשת זוויתית להנחת צלליות. Angled shadow brush חדשה בקולקציה ומיועדת להנחת צלליות בשקע, לטשטוש וליצירת זווית חתולית.
היא מצויינת לשקע העין, גם להנחה וגם לטשטוש. אהבתי מאוד.




Base shadow brush מברשת שכבר קיימת ברזומה ונמצאת גם אצלי כחלק מהסט הראשון שהזמנתי.
מברשת רכה ונעימה שנועדה להנחת צלליות.
בגלל 'פלאפיות' היתר שלה אני אוהבת בעיקר להשתמש איתה במוצרים רטובים, כי בצלליות אבן או אבקה אני מרגישה שהיא מייצרת לי יותר מדי נשורת.



המברשת האחרונה בסט, eyeliner brush בכנות, זו מברשת האיילינר הכי הזויה שיצא לי לפגוש.
אמנם הזוית שלה נוחה ומדוייקת והיא קטנה וטובה, אבל היא פשוט ארוכה מדי.
מי מציירת איליינר עם כזה אורך של מברשת? בלי לשים לב הכנף כבר מגיעה כמעט לגבה. מביך.
לעומת זאת, לעשות איתה עישון עדין בקו הריסים התחתון זה פשוט נהדר, בגלל שהיא כל כך דקה ומדוייקת, ובגלל שהיא ארוכה.
אז נכון, הייעוד שלה לא שווה את התוצאה, אבל היי, מצאנו לה תפקיד אחר והיא עושה אותו פשוט נהדר.



לסיכום, אני אוהבת את הערכה הזו יותר משאר מברשות הליין שכבר קיימות אצלי.
הסט הזה הוא מהדורה מוגבלת ולכן אני ממליצה למי שמעוניינת בו למהר ולהזמין אותו כבר עכשיו.
קישור לקניית הסט: פה



מצרפת לכן סרטון מערות היוטיוב של ריל טכניק שמדגים איפור ושימוש בסט המברשות:


אם כבר מדברים על מוצרים שחייבים להזמין מאייהרב, אי אפשר לדלג על המוצרים המושלמים של physician formula.
אין בלוגרית איפור או יוטיוברית שלא מחזיקה באוסף האחפור שלה מספר מוצרים של החברה הזו.
פיזישן פורמולה מתהדרים במחירים נוחים, מוצרים מעולים ואריזות יפהפיות ומושקעות.
הפעם בחרתי ללכת על קוקלציית sexy booster ההורסת והזמנתי 2 מוצרים.



איליינר שחור נוזלי.
כבר תקופה ארוכה שאני משתמשת רק באיליינר ג'ל, מה שדורש ממני יותר זמן ולכלוך מברשת. החלטתי לרכוש איליינר נוזלי אחד, שיקצר לי את הזמן בבוקר ויחסוך לי חפיפה של 5 או 6 מברשות איליינר מדי שבוע.
החומר של האיליינר נוזלי, מעט דליל, הצבע מתקבל שחור אטום יפה והמברשת שלו דקיקה ונוחה לשרטוט.
הוא הרבה פחות עמיד מאיליינר ג'ל, והוא מעט זולג בקצוות אחרי מספר שעות, אבל ניתן להסיר אותו בקלות, לקחת אותו לכל מקום ולשרטט כנף בחצי דקה.
קישור לקניית האיליינר: כאן












ואיך אפשר עיניים חתוליות וסקסיות בלי מסקירה משלימה?
בואו נדבר רגע על האריזה.. מה זה הדבר המושלם הזה? זה תחרה. ת ח ר ה. מבטיחה. אתן הולכות למשש את המסקרה שלכן ולהפוך אותה לחיית מחמד לליטופים.
האפליקטור שלה נח מאוד לשימוש, היא לא נמרחת, לא מלכלת ולא מדביקה ריסים.
היא גם לא מעבה.
האפקט המרכזי והבולט שלה הוא הארכת הריסים והדגשה שלהם, אבל הריסים נשארות בודדות, לא נדבקות לקבוצות או מתעבות.
קישור לקניית המסקרה: כאן










מוצר שחור אדום נוסף שהזמנתי הוא סבון המיני מאוס המושלם הזה.
עם אוזניים חמודות, בטן עגלגלה וידית לחיצה נוחה לשימוש, מסתתר אחד הסבונים הכי נעימים למגע.
מדובר בסבון ידיים, עם ריח מושלם ומרקם מוס.
בקבוק יפה. מחיר מצחיק.
מה צריך יותר ממיני מאוס אחת על הכיור במטבח?
קישור לקניית הסבון: כאן










כן כן, עוד מברשת.
הפעם של דיליום טולס.
המברשות של דיליום טולס מיוצרות בעבודת יד, משיער טבעי וסינטטתי, ובקפידה רבה.
המברשת שאני הזמנתי היא מסדרת הבמבוק הצהוב, מספר 785.
מברשת טשטושים גדולה לעיניים.
בשימוש הראשוני שלי התאכזבתי נורא, היא לא נעימה. אבל ממש. היא דוקרת ומעט מכאיבה.
מצאתי גם שהיא נוחה הרבה יותר לטשטושים, בלי חומר עליה, כמברשת נקייה.
היא נחמדה, לא יותר מזה.
קישור לקניית המברשת: כאן






הפטנט הכי מהפכני שיצא לי להזמין.
ג'ל מלבין שיניים בחמש דקות.
אני לא מאמינה בגימיקים בדרך כלל, אבל אני כן בן אדם של תוצאות מהירות וחיפשתי משהו שייתן לי אור לבן.
מה זה ואיך משתמשים?
מדובר בג'ל שקפקף אותו מורחים על השיניים בעזרת מקל אוזניים מדי בוקר וערב ומחכים בין 5 ל20 דקות, תלוי במסלול אותו אתן בוחרות. אחר כך שוטפים את השיניים היטב במים וממתינים לתוצאות.
והאמת? שרואים את התוצאות כבר מהשימוש הראשון. זה לא קסם, והשיניים לא הופכות להיות בלבן בוהק תוך יום, או אפילו שבוע, אבל בהחלט ניתן לראות שינוי בגוון ובטקסטורה.
קישור להזמנת הג'ל: כאן






המוצר האחרון ואולי המוצר שהכי חיכיתי לו זו החומצה הגליקולית של רביבה.
שמעתי עליה כל כך הרבה. קראתי עליה בלי סוף. הגיע הזמן להתנסות.
מה זה בכלל ולמה חומצה?
החומצה הגליקולית שייכת למשפחת חומצות aha העוזרות ותורמות לטיפוח עור הפנים. בגדול מדובר במוצר פילינג עמוק, שהיה מופק בעבר מקני סוכר. עקב רמת החומציות הגבוהה הפילינג הזה מקלף את השכבה העליונה של העור,מסיר את התאים המתים ומזרז יצור תאי עור חדשים.
בעצם החומצה הזו עושה 2 פעולות חשובות מאוד לעור הפנים,היא מנקה אותו ביסודיות, ובעומק שמוצר אחר לא מגיע אליו. ומעניקה למוצרי הלחות שיבואו מעל בסיס נקי ופתוח.
איך מתחילים?
את החומצה הגליקולית תמצאו באיההרב בשני רמות ריכוז. 5% ו10%.
אנחנו מתחילים כמובן רק עם ה5%. במשך חודש שלם מורחים את החומצה על עור פנים נקי רק בלילה ונותנים לפנים שלכן להתרגל למרקם ולחומציות. זה יכול לשרוף מעט או לעקצץ. זהבסדר. חלק מהתהליך.
אחרי חודש של שימוש לילי אפשר להתחיל למרוח אותה פעמיים ביום, כמובן שתמיד המריחה נעשית על פנים נקיות! ומעליה יבואו מוצרי הלחות, סרום ו/או קרם.
אחרי שתסיימו את המיכל של 5% תוכלו לעבור לרמה הבאה ולהשתמש ב10%.
חשוב מאוד! בזמן השימוש בחומצה להקפיד על מריחה של מקדם הגנה על עור הפנים מדי יום ולא להסתפק במקדם ההגנה הקיים בקרם הלחות שלכן או במייקאפ .
אל תשתמשו בחומצה אם עוד לא מלאו לכן 20 שנה או אם היא גורמת לכן לתופעות לווי מכאיבות במיוחד.
החומצה הזו של מעבדות רביבה אינה סינטטית, היא מופקת מקני סוכר אמיתיים וטבעיים, מכילה תמציות של ויטמינים, שמנים וצמחי הרגעה ואינה מכילה פרבנים.
ייתכן והחומצה תגרום לכן ליובש או קילופים קלים בעור, זה טוב. הצטיידו בקרם לחות עשיר ואיכותי ותתחילו להנות.
בלילה הראשון של השימוש בחומצה, שרף לי וצחקתי כי הייתי בטוחה שייקח לי מעל לחודש שימוש עד שאראה תוצאות.
למחרת בבוקר, רמתי לשטוף פנים מול המראה ובלעתי את הלשון.
כל הנקודות השחורות והמגעילות שרבצו לי בצידי האף פשוט נעלמו לגמרי! הלם!
אני משתמשת בחומצה מדי ערב כבר קרוב לשבועיים והשינוי ניכר.
ממליצה עליה בחום לכולן!
ובמיוחד למי מכן בעלת עור בוגר, או מלא פצעונים.
קישור לקניית החומצה: כאן







אם זו הזמנה ראשונה שלכן באתר השמשו בקוד scl681 ותקבלו 5% הנחה, בקנייה מעל 40 דולר תקבלו 5% הנחה נוספים.

עד כאן הפוסט להיום, מקווה שנהנתן.

נתראה בפוסט הבא!

נשיקות, הדס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה