יום שני, 31 באוגוסט 2015

הזמנה ראשונה מהאתר הפולני

סופסוף הגיעה לי החבילה שחיכיתי לה כל כך הרבה.
משום מה, לויודעת אם להאשים את הדואר שלנו כאן או את פולין, לקח יותר מחודש לחזמנה שלי להגיע.
אבל מה?
אני כל כך מרוצה. כל המוצרים הגיעו והם מהממים ומושלמים.
אז מה הזמנתי?








1. המוצר הראשון והמהממממם שהזמנתי הוא סומק לבבות אפוי 3 גוונים של חברת I LOVE MAKEUP
הגוון שאני הזמנתי הוא: BLUSHING HEARTS
הסומק הזה פשוט מושלם, הפיגמנט שלו חזק מאוד ולכן מספיק רק רפרוף קטן כדי לייצר הסמקה זוהרת ומהממת.
מחיר: 25 זלוטי
קישור לסומק באתר: סומק לבבות








2. מייקאפ DERMACOL
המייקאפ הזה סמיך מאוד והוא נותן כיסוי מירבי, אפילו גבוה יותר מהדאבל וור של אסתי לאודר.
פה טעיתי קצת בגוון, המייקאפ שקיבלתי בהיר טיפה מגוון העור שלי, אולי בחורף הוא יתאים יותר.
מה שכן שמתי לב אליו זה העמידות הגבוהה של המייקאפ הזה והכיסוי שלו, בשבילי זה מסיכתי מעט אבל מישהי שיש לה מה להסתיר או אוהבת מראה משפוכטל זה יהיה מצויין בשבילה.
במיוחד בגלל המחיר המצחיק: 16 זלוטי
קישור:דרמקול



 3. טוש הארה של לוריאל
אחד המוצרים שחיכיתי להם במיוחד.
אני יודעת שניתן להשיג את המוצר גם בארץ, אבל באתר שילמתי עליו 39 שקלים בלבד.
גוון 2 שהזמנתי מתאים לי בול, הטוש נוח לשימוש ונותן הארה יפה, טבעית וזוהרת.
קישור: טוש הארה לוריאל






 4. ברונזר הונלולו המפורסם של W7
שמעתי וקראתי המון על הברונזר המהמם הזה לכן כשמצאתי אותו באתר הפולני לא היססתי.
מדובר בברונזר בעל גימור מאט, בלי שום נצנצים ומבריקים.
הגוון החום שלו ניטרלי ומהמם, הוא מתאים לכל צבע עור וניתן לבנות איתו בהדרגה עצמות לחיים, חיטוב ומראה שזוף.
מחיר: 14 זלוטי.
קישור: ברונזר








5. ברונזר נוסף שהזמנתי, מפורסם לא פחות הוא בהאמה מאמא של דה באלם.
דיופ לברונזר הולה של בנפיט.
מדובר בברונזר בעל גוון קר ומאט, מה שהופך אותו מצויין להצללות וחיטוב הפנים.
הברונזר פיגמנטי מאוד, ולכן יש להניח אותו בזהירות.
האריזה שלו הורסת, רטרו מושלם ומגניב ממש. ברונזר כזה יוסיף צבע לאוסף האיפור שלך ויהפוך אותו להרבה יותר מגניב.
התוצאה הסופית: שזופה, מחוטבת ומהממת.
מחיר: 58 זלוטי.
קישור: ברונזר









6. איך אפשר בלי השימר הכי מפורסם שיש?
מרי לומינייזר של דה באלם, שמו הולך לפניו כשימר המהמם והנמכר ביותר.
מדובר במוצר נדיר ממש.
האריזה שלו מגניבה, וקורצת. בא לי להשאיר אותו פתוח על המדף בשביל היופי חח
והשימר עצמו? שלימות.
סופסוף גוון נקי, גרוס דק, והברקה מושלמת שבעצם נותנת זוהר לעצם הלחי ולא מכסה אותה בגרגירים זהובים.
השימר לא זז ממני במשך יום שלם, ולא הפסקתי לקבל מחמאות.
מומלץ ביותר!
מחיר: 68 זלוטי.
קישור: שימר







7. המוצר האחרון שהזמנתי הוא ליפ פיקס של קריולן.
על מהוצר הספציפי הזה עוד לא שמעתי אבל קריולן היא חברה מעולה והחלטתי לנסות.
מדובר במוצר שאמור לחזק את גוון הליפסטיק, לתת לו הברקה ולהאריך את חייו ועמידתו.
מחיר: 36 זלוטי.
קישור: ליפ פיקס





אלו המוצרים שהזמנתי.. עכשיו הולכת לארגן הזמנה שניה.
ממליצה לכן בחום להתרשם מהאתר ולהזמין בכיף.
למי שזו הפעם הראשונה, מומלץ להציץ בפוסט שלי על איך להזמין ןלהירשם לאתר כאן

בהצלחה לכולן, ועל כל שאלה אני פה
נשיקות, הדס.



עקבו אחרי הבלוג גם בפייסבוק:
מעשה באישה FASHION BLOG

ובאינסטגרם:
https://instagram.com/hadas_style/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה