יום רביעי, 10 ביוני 2015

ביג פאשן אשדוד





לפני כשלושה חודשים נפתח ה"ביג" החדש באשדוד.
מדובר במתחם קניות פתוח ומרווח שלי הזכיר קצת את ממילא, בגלל המראה הכללי של שדרה יפה ומטופחת. אבל הביג החדש בנוי בצורת ריבוע גדול, כך שלא צריך ללכת הלוך ושוב לאורך המתחם כדי לעשות קניות.
אני חושבת שזה הקניון השווה ביותר באזור הדרום ולו מהסיבה שיש בו forever 21!!!


רשימת החנויות:




בחודשים מאז פתיחתו אני מוצאת את עצמי חוזרת אליו שוב ושוב. חווית הקנייה נעימה, יש איפה לשבת ואפילו מזרקות ובריכות דגים - תעסוקה מצויינת לילדים סרבנים!
אני יודעת שלא אחזור משם אף פעם בידיים ריקות, מה שקורה לפעמים...
המבחר גדול ותמיד יש חניה!

למה אני מספרת לכן על זה עכשיו? 
"ביג פאשן" יצאו עכשיו בהגרלה שווה לגמרי. על כל קנייה באחת מחנויות המתחם של למעלה מ199 שקלים נכנסים להגרלה על טרקטורון מהמם.
המבצע יתקיים עד סוף החודש הקרוב, ניתן להשתתף בו בכל אחד מימי השבוע א' - ה'.
שימו לב, כל סופשבוע מוגרל טרקטורון!! זה לא חד פעמי..



מחזיקה לכן אצבעות!

רק קחו אותי לסיבוב אחרי הזכייה :)


המשך יום מקסים לכולנו, הדס.


עקבו אחריי גם בפייסבוק:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה