יום ראשון, 30 באוגוסט 2015

מברשות האיפור של JESSUP

הי בנות, שבוע טוב!

היום אני רוצה לסקר לכן סדרת מברשות מצויינת של חברת JESSUP
מה זה?
ליין המברשות של ג'סופ הוא מעין דיופ למברשות המהוללות (והיקרות) של סיגמא.
סט המברשות שאני הזמנתי מאיביי מכיל 5 מברשות גדולות לפנים ו5 קטנות לאזור העיניים.
מחיר הסט כולו: כ58 שקלים. מחיר זעום ומצחיק בהחלט.
מה הסט כולל?
בואו נתחיל...









בגדול, כל המברשות, הגדולות לפחות, דחוסות מאוד ולכן אני מעדיפה להשתמש איתן בחומרים רטובים ולא באבקות או מוצרים יבשים כדי לא לגרום לכתם שקשה לטשטש.

למברשת הזו אני קוראת זוויתית מעוגלת, כלומר היא לא קבוקית שטוחה אלא הגימור שלה עגול ורך יותר, אבל צורת החיתוך של המברשת זוויתית ואלכסונית.
אני מצאתי לה שני שימושים.
1. כגימור למייקאפ, אני עוברת איתה שוב, בלי חומר, על כל הפנים והיא נכנסת מצויין בצידי האף ובשקעים.
2. להנחה עדינה ומרפרפת של ברונזר לחימום הלחיים. אבל! צריך להיזהר. נקודה קטנה מיותרת של חומר או לחיצה חזקה מדי עם המברשת יצרו לכן כתם על עצמות הלחיים.






2. מברשת שפיץ מעוגלת שפשוט מצויינת להנחה וטשטוש של קונסילר מתחת לעין.
אני אהבתי.



3. מברשת קבוקי שטוחה וזוויתית.
המברשת הזו דחוסה מאוד וגדולה יחסית, כך שהשימוש היחידי שמצאתי לה הוא הנחת הצללות רטובות ליצירת קונטור ומסגרת לפנים.
אזהרה! לא מיועד לשימוש עם חומרים יבשים ואבקות, לא לברונזר וסומק, בשום אופן! אלא אם כן אתן אוהבות מראה כללי שזוף מוכתם.





4. המברשת הזו היא המעודפת עלי בסט הזה.
מברשת קבוקי שטוחה ודחוסה שפשוט מצויינת למייקאפ. התאהבתי בה מהשימוש הראשון. כבר שבועיים שזו המברשת היחידה שלי להנחת מייקאפ ביום -יום.
המברשת דחוסה אבל לא כבדה ודביקה, השיער שלה נעים מאוד והיא נותנת למייקאפ גימור שלם ומדהים.
את הBB שלי אני מניחה רק איתה כי היא פשוט נותנת כיסוי מלא ושלם ומשום מה כשאני מורחת אותו בעזרתה הוא עמיד יותר ושורד יפה רב שעות היום.
המברשת לא מנשירה שערות והיא לא שותה את החומר בכלל, ככה שנגיעה קטנה של מייקאפ על קצה המברשת מספיקה בהחלט.




והנה אני עם הביבי של לוריאל שמרחתי בעזרת מברשת המייקאפ הזו\ אחרי יום שלם של עבודה.. תראו איזה יופי הוא נראה ושורד:


5. מברשת מעוגלת שמצאה אצלי הכי פחות שימוש.
לדעתי היא תתאים לסומק קרמי בשביל לתת ללחי מראה טבעי.





5 מברשות העיניים זהות בצורתן למברשות הפנים רק קטנות מהן בהרבה.



מברשת מצויינת לטשטושים במיוחד באזור הקפל.


מברשת שטוחה קטנה, אפשרי להניח איתה צללית על כל שטח העפעף אני פחות אהבתי.


מברשת קרמבו כזו, נוחה מאוד לטשטוש איליינר או ליצירת מראה מעושן רך.


מברשת שפיצית קטנה, טובה לטשטוש תיחום תחתון.


מברשת זוויתית ליצירת הזווית החיצונית של העין והנחה מדוייקת.


בגדול, אני פחות התחברתי למברשות הקטנות אבל הסכום המצחיק של הסט עוזר לא להתבאס, כי אפילו מברשת מייקאפ אחת טובה בהחלט שווה את הכסף הזה.
פלוס נוסף, המברשות קלות מאוד לניקוי, החומר נשטף מהן בקלות והן נשארות נקיות לגמרי.
את המברשות אתן יכולות להזמין במבחר צבעים והמשלוח הגיע אלי תוך פחות מעשרה ימים.
מצרפת לכן קישור למוכר ממנו הזמנתי:
http://www.ebay.com/itm/Jessup-New-Makeup-Brush-Set-Cosmetic-Foundation-blending-pencil-brushes-Kabuki-/221526812660?var=&hash=item339406e7f4


עד כאן להיום,
נתראה בפוסט הבא.

נשיקות, הדס.




עקבו אחרי הבלוג גם בפייסבוק:

ובאינסטגרם:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה