יום חמישי, 26 בנובמבר 2015

את vip box נובמבר

היוששששששש..
וואו,לא הייתי כאן כמעט חודש. טרוף.
עברו עלי שבועות מטורפים ולא מצאתי את הזמן והיכולת לגשת לבלוג. מצטערת, לא יקרה שוב.
אני יודעת שבלאק פריידי בפתח ולא הספקתי להכין לכן פוסט מפורט עם הצעות והנחות.
ממליצה לכולכן להצטרף לקבוצה המקסימה של קרן ארן בפייסבוק: בלאק פריידי 2015, היא מעדכנת שם את כל המבצעים וההטבות.
אני הספקתי לערוך 3 הזמנות לבינתיים והנה ההמלצות שלי:
1. סיגמא - המשלוח חינם!! ובהזנת הקוד sigmapink תקבלו 10 אחוזי הנחה נוספים. משתלם ביותר!!
2. גילטי - אמנם האתר ישראלי, ובבלאק פריידי כולנו רצות להזמין מחו"ל, אבל שווה להציץ. מוצרי עופרה בהנחות משתלמות ממש! שמנה לב לשימרים החדשים שבמבצע!
3. Bh cosmetics המחירים שלהם תמיד זולים, ועכשיו יש גם 50-80 % הנחה, רוצו לקנות פלטות צלליות בגרושים!!!!

ועכשיו ברשותכן אני יעבור לסקירת הvip box של מגזין את לחודש נובמבר.
זוכרות את האכזבה שלי מקופסאת ההפתעות של חודש קודם?
זו הסיבה שחיכיתי החודש בכיליון עיניים למארז החדש, רציתי לראות אם יצליחו להפתיע אותי כמו בקופסא הראשונה או שאתאכזב שוב.






הפעם הקופסא הגיעה בצבעי שלכת וסתיו.
כמובן שהמוצר הראשון הוא המגזין החודשי של 'את'.





ומה יש בפנים?



1. ענקית האיפור רבלון מציגה את הדור הבא ומשיקה שפתוני אולטרא hd
השפתון הגיע בגודל מלא, בגוון אדום לוהט ועם ריח משגע.
הוא נמרח בקלות והחזיק יפה על השפתיים.
אני אהבתי.
מחיר: 108 שקלים.





2. קרם לחות לעיצוב השיער מבית טוני וגיא.
פחות שימושי בשבילי, אני מסתפקת בסרום ומסכה...
גודלמלא
מחיר: 50 שקלים




3. פילינג אורז עדין לעור הפנים של ג'יג'י.
מכיל אורז וויטמין סי ועושה פלאים לעור הפנים.
התאהבתי.
גודל מלא
מחיר: 99 שקלים





4. כשראיתי קרם גוף קצת התבאסתי, יש לי ערימות בקבוקונים בארון באמבטיה.
אבל אז, הרחתי את הקרם הזה ונשביתי בקסמיו
הקרם נרקח בהשראתם של אמני רחוב, הקסם ביצירה לא מאורגנת וממוסחרת, אמנות משוחררת.
רעיון נחמד..
גודל מלא
מחיר: 60 שקלים



5. מארז גרביים זוגי של ג'אמפ
אולי הפריט הכי שימושי בקופסא הזו, במיוחד בלילות החורף שהתחילו.
לא הכי טרנדי ואופנתי אבל מחמם ונעים
מחיר: 39.90 שקלים





6. גיפט קארד של ליה לונדון בשווי 150 שקלים
היבואנית הרשמית של מותגי הלבשה תחתונה עילית


7. דיסק של שרית חדד.
מצא את מקומו במערכת באוטו ומאז הוא שם, מלווה אותנו בנסיעות ארוכות



8. ספר דיגיטלי "סערה מדברית"
האמת? אין לי מושג מה אני הולכת לעשות עם הדבר הזה...


9. 'קופסי'
קופסאת סיגריות ייחודית
מעניין. לא שימושי.


10. 200 שקלים במתנה להזרקת רסטילן אצל ד"ר להבית אקרמן.
מקסימום מתנה לאמא..



11. מיניאטורה של וודקה ואן גוך.



לסיכום?
אני חושבת שהרעיון של הקופסא הזו קצת הלך לאיבוד.. זה כבר לא מארז ביוטי אלא אוסף של חפצים ומוצרים שרובם עושים לי בלאגן בבית.
אני מאמינה שאם הקונספט לא ישתנה אני אפסיק את המנוי שלי בחודש - חודשיים הקרובים

עד כאן להיום, נתראה בקרוב בפוסט הבא
נשיקות, הדס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה