יום שלישי, 9 ביוני 2015

פינוקים.. פינוקים..




ההזמנה השניה שלי מאתר קליניק הגיעה!
למה אני מספרת לכן את זה? האמת כי התרגשתי ..
ממה?



אוקי, אז ככה...
כמו שסיפרתי לכן בפוסט הקודם על קליניק רציתי להזמין קרם לחות לפנים שחסר במלאי.
הפעם חטפתי אותו מהמדף הוירטואלי והוספתי אליו 2 שפתונים מליין הפופ החדש.
תוך 24 שעות דפק שליח על דלת ביתי והשאיר חבילה ענקית מלאה במתנות.
מסתבר שעל כל קניה באתר, קליניק מפנקים בתיק איפור צבעוני ו3 דוגמיות (בושם, מייקאפ וסרום), ועל כל קניה מעל 249 שקלים, מפנקים אותנו בקופסאת מתכת יפה המכילה 4 מוצרים: מסקרה, מסיר איפור, אודם מהליין הרגיל וקרם לחות.
בנוסף, לכל שפתון שקניתי קיבלתי תיק קטנטנן מהמם עם קשירה ולוגו.
תוך כדי פתיחת החבילה מצלצל לי הפון, קליניק על הקו. מתברר שהם חייבו אותי בטעות על סכום גבוה יותר ב20 שקלים מהסכום אותו הייתי צריכה לשלם. הם כבר ביטלו את התוספת הזו באשראי אבל התקשרו לבקש סליחה ולעדכן שכפיצוי הם שולחים לי חבילה עם דוגמיות אל פתח הבית.
אני ממש מופתעת משירות הלקוחות המדהים של החברה וממליצה לכולכן להזמין ולהנות.
אז, אילו דוגמיות קיבלתי ומה בחבילה?




קופסאת המתכת ובתוכה הדוגמיות שקיבלתי:


שפתון מספר 13 flamenco קיבלתי במתנה:



קרם לחות בגודל מיוחד:


מסיר איפור ודוגמית בושם:



מסקרה, מייקאפ וסרום:




המוצרים שקניתי-

1. קרם לחות ללא שמן להבהרת ואיחוד העור, בגודל מיוחד, 69 שקלים:



2. שפתוני lip colour החדשים!
מוצר חדש שהוא בעצם שפתון עמיד ולחותי + פריימר לשפתיים במוצר אחד.
קליניק מבטיחים עמידות של 8 שעות, לחות לשפתיים ומריחה קלה.
המשלוח הגיע רק היום ככה שעוד לא התנסיתי במוצרים, בקרוב אסקור לכן את השפתונים בפרוט.
2 שפתונים ב189 שקלים, מחיר בלעדי לאתר!


גוון מספר 16 grape pop







גוון מספר 12 fab pop







הנרתיקים היפהפיים שקיבלתי לשפתונים:









רוצו לקנות! עכשיו, אפשר גם דרך המחשב בבית ;)

נתראה בפוסט הבא
לילה טוב, הדס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה