יום שני, 1 בפברואר 2016

חדש על המדף - מועדפי ינואר


הי בנות, מה שלומכן?
החלטתי לכתוב לכן פוסט על כמה מוצרים חדשים אצלי על השידה. חלק מהמוצרים חדשים באמת וחלקם חדשים אצלי.
נתחיל?





המוצר הראשון הוא delicate toner של קרליין.
מדובר במי פנים עדינים במיוחד, לניקוי וריענון העור.
שימוש במי פנים נמצא אצלי קבוע בשגרת ניקיון וטיפוח הפנים והחלטתי לנסות הפעם את הבקבוקון הוורוד.
מי הפנים מיועדים להשלמת פעולת ניקוי הפנים והצוואר, כיווץ הנקבוביות, הענקת לחות מאוזנת לעוהכנתו לקראת ספיגת קרם הלחות.
אחרי שימוש במסיכה או פילינג אני מעבירה מי פנים על העור כדי להחזיר לו את הלחות והגמישות הטבעית.

מי הפנים של קרליין מועשרים בקומפלקס מינרלים, ויטמינים ומרכיבי לחות המאזנים ומרגיעים את העור תוך כדי שמירה על חומציות מאוזנת ומניעת תחושת יובש או גירויי.
הבקבוק מגיע בגודל עצום, עם פקק כסוף מוארך ומי פנים בוורוד.
מי הפנים אינם מכילים אלכוהול, אין תחושת צריבה כשמשתמשים בהם והריח שלהם פרשי ורענן.
אחרי השימוש העור שלי מרגיש נינוח, רענן ומוכן ללחות.
איך משתמשים?
אחרי ניקוי הפנים והצוואר ולאחר שימוש בחלב פנים, מטפטפים מספר טיפות של מי פנים על פד צמר גפן ומעבירים בתנועת ניגוב על הפנים.
ואז מורחים סרום, לחות וכל מה שאתן רגילות לשים.

את מי הפנים ניתן להשיג בסופר פארם במחיר של 79 שקלים ל260מ"ל.
ממליצה לכן לחפש אותו במבצעים.





מוצר נוסף של חברת קרליין, וחדש על המדפים הוא פריימר all in 1.
מדובר בבסיס איפור היוצר מרקם חלק ואחיד של עור הפנים, מחליק ומעדן קמטוטים, מצמצם נקבוביות ונותן מראה מאט.
הפריימר מועשרת בויטמינים אנטי אוקסידנטים למניעת נזקי חמצון ושמנים טבעיים המעניקים לחות והרגעה ויוצרים תחושה נינוחה לשעות ארוכות.
הפורמולה העדינה של הפריימר אינה מכבידה על העור, ולכן הפריימר הזה מיועד לא רק לעור הפנים אלא גם כבסיס איפור לעיניים ולשפתיים.
התחושה שלי במריחת הפריימר הייתה מאוד סיליקונית, הוא באמת נעים למגע ולמריחה ומחליק את הפנים. אבל הוא הדגיש לי מעט אזורים יבשים כגון צידי האף וכו...
לא הייתי משלבת אותו עם מייקאפ לגמרי המאט. לדוגמא עם האינפלייבל של לוריאל, השילוב ביניהם לא מוצלח בכלל. הפריימר גורם למייקאפ להתבקע ונוצרו קילופים קטנים.
לסיכום: אני לא ממליצה על הפריימר לבעלות עור יבש, לא אהבתי גםאת. התחושה שלו על העפעפיים, אבל כבסיס על עור הפנים הוא נהדר והמחיר שלו משתלם.






על האינפלייבל של לוריאל וודאי שמעתן. לקח לו הרבה זמן להגיע לישראל וכשהוא סוף סוף עשה עלייה לארצינו הקטנקוטנת זה לווה בהרבה רעש וצלצולים.
Infallible 24h matte מתיימר להיות המייקאפ של השנה. אחד כזה שעמיד ל24 שעות ומעניק גימור מאט אך עדיין אוורירי. היו כאלה שאמרו שזה יורשהעצר של דאבל וור האגידי והיו גם מעט קולות שהשמיצו.
מה אני הרגשתי?
המייקאפ מגיע בשפופרת לחיצה נוחה לשימוש, בשונה ממיקאפים עמידים אחרים בגימור מאט, המייקאפ הזה נמרח בקלות ואינו מורגש על העור.
הוא באמת עמיד והגימור שלו כל כך מאט שאפילו הדאבל וור נראה לי מעט זוהר על ידו.
החיסרון שהרגשתי הוא כמות החומר שצריך להשתמש בה כדי להגיע לכיסוי גבוה של שטח הפנים, אני מרגישה שהשפופרת הזו מתרוקנת לי במהירות ולחיצה אחת אינה מספיקה לי. מבחינת כיסוי, הוא לא מגיע לאותה רמה של הדאבל וור, הוא מעניק כיסוי בינוני גבוה, אבל לא גבוה מאוד.
בגלל שהוא כל כך מאט ויבש אני ממליצה עליו לבנות בעלות עור רגיל עד שמן.
אם העור שלך מעט יבש, הוסיפי פריימר לחותי מתחתיו, אם העור שלך יבש או יבש מאוד, אני הייתי מוותרת.
האינפלייבל אומנם נמרח יפה ואינו מתיישב בתוך הנקבוביות אבל הוא כן נטפל לאזורים מיובשים ומשנה את הטקסטורה.
הגוונים שהגיעו לישראל וורודים ברובם, היות ותת הגוון שלי די נייטרלי המייקאפ הזה יושב עלי בול בגוון הבהיר שלו.
אני מאמינה שבקיץ הוא פחות יתאים לי.
המחיר שלו לפני הנחות 180, כרגע עדיין ב79




אם בענייני מייקאפ עסקינן, אז לאחרונה התחדשתי professionals BB cream + primer החדש של פופה.
כמו שאר מוצרי החברה, גם השפופרת הזו מתוקה להפליא, בגוון ורוד מתקתק, ורוד זועק ושחור.
מדובר בקרם ביבי פלוס פריימר בתכשיר אחד ובתוספת הגנה של spf20.
שלושה מוצרים באחד!
אני חייבת לומר שמכל הביבי שברשותי, זה הביבי המועדף עלי כרגע.
הוא קליל כמו שביבי צריך להיות, הוא נותן מראה טבעי וקורן, אבל אפקט הפריימר שבו נותן בסיס מושלם, מחליק ומקבע.
אני חושבת שזה אחד המוצרים היותר טובים של החברה ואני נהנית להשתמש בו.
הביבי מגיע ב2 גוונים והתת גוון שלו נייטרלי נוטה לצהוב.
מחיר: 160
עכשיו ניתן להשיג ב79 שקלים בלבד!




השוואת גוונים, אינפלייבל וביבי פרופשיונלס:




עכשיו הגיע תורו של הקונסילר, אבל קונסילר עם טוויסט.
Anti blemish solutions clearing concealer של קליניק, הוא קונסילר לטיפול באקנה ופצעונים.
כן כן, לא מורחים אותו מתחת לעיניים, והוא לא נועד להסתיר כהויות ועיגולים שחורים. הקונסילר הזה נמרח נקודתית על האזורים הרצויים בפנים והוא מסווה אותם ועל הדרך גם מרפא. קסם.
Anti blemish הוא קונסילר רפואי המסייע להעלים ולמנוע פצעונים. הפורמולה שלו עדינה ומרגיעה ומספקת כיסוי מלא בעל מראה טבעי בזמן שהפצעונים מחלימים ומתכווצים. ניתן למרוח אותו לבד, מתחת למייקאפ או מעל לצורך תיקונים והסוואות.
הקונסילר הזה מגיע בשלושה גוונים, אני לקחתי את הגוון האמצעי.
המרקם שלו סמיך והוא מכסה ואוטם ממש ב100% את הפצעונים המרגיזים.
מומלץ בחום!
עולה באזור ה120 שקלים, ממליצה לכן לקנות אותו דרך האתר של קליניק שם המחירים זולים יותר ויש מבצעים ומתנות.





קונסילר נוסף וחדש על המדף, הוא הcover stick concealer של פופה.
הקונסילר הזה מגיעה כמו שפתון, פשוט מסובבים אותו החוצה. הוא סמיך מאוד, כמעט מוצק ודבקי משהו. צריך להניח אותו בטפיחות ולא למרוח אותו מצד לצד. 2 טפיחות מתחת לעין יעשו את העבודה, לא צריך הרבה חומר.
הקונסילר הזה נח לשימוש, והוא מצויין גם להארות רטובות שיוצאות טבעיות ויפות, וקלות לטשטוש.






2 פודרות התווספו אל האוסף שלי


הפודרה השקופה והכה מדוברת של אסנס.
שמעתי עליה המון, קראתי עליה המון ועדיין דילגתי עליה בכל פעם שהיא קרצה לי מהמדף.
למה?
אולי כי מוצר בשווי 18 שקלים לא היה נשמע לי מבטיח, אולי כי יש לי מספיק פודרות במגירה, אולי...
לפני כחודש החלטתי לתת לה צ'אנס והוספתי אותה אל סלסלת הקניות.
All about matt היא פודרה דחוסה ושקופה בגימור מאט.
אוקי, היא מצויינת. היא באמת שקופה, לא מלבינה את הפנים, לא מחזירה אור בפלאשים ובאמת נותנת מראה מאט. וכל זה בפחות מ20 שקלים!!






הפודרה השנניה, היא superstay 24 מהית מייבלין ניו יורק, היא דחוסה ועם גוון.
היא עמידה מאוד, גם בפני מים, כך אומרות השמועות.
אני מעדיפה להניח אותה עם מברשת רחבה ולא עם הספוגית, כדי לתת לה מראה יותר מאוורר ופתוח.







אם כבר מייבלין, אי אפשר שלא להזכיר את הליפ באלמים שלהם שנחתו סופסוף בישראל.
בייבי ליפס הוא שפתון לחות שאולי לא משתנה מבאלמים אחרים אבל הוא צבעוני ויפה, נותן לחות והמחיר שלו מצחיק.
להשיג עכשיו בסופר פארם.




שלושת המוצרים החדשים והאחרונים שאכתוב עליהם כאן היום, הם מסדרת הניקוי של rashel.
מוצרי החברה מיוצרים מחומרים טבעיים בלבדתוך הקפדה על איכות וסטנדרטים מהגבוהים ביותר.
הערכה שקיבלתי לסקירה מכילה סבון פנים, פילינג גרגרים ומקדם הגנה.
לא ניסיתי מספיק את המוצרים כדי שאוכל לתת לכן סקירה מפורטת. אעלה על כך פוסט נוסף בימים הקרובחם.
בינתיים תהנו מהתמונות, שימו לב לעיצוב המשגע ולאריזות היוקרתיות.






עד כאן להיום, נתראה בפוסט הבא!

נשיקות, הדס.

**מוצרי rashel התקבלו אצלי לצורך סקירה.

2 תגובות:

  1. ממש נהנתי לקרוא את הפוסט!!! אני משתמשת במסיר הדואופאזי של קרליין שנראה בדיוק כמו המי פנים ואני נהנת ממנו אז חייבת לנסות את המי פנים שאולי גם ימצאו אצלי מקום חם בלב ❤️ את הבייביליפס של מייבלין לא עוזרים בכלל לטיפול ביובש אבל כמו שאמרת הם צבעוניים ויפים אז למה לא :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מאמי. גם אני משתמשת בדו פאזי של קרליין, הוא מצויין, אבל המי פנים מצויינים עוד יותר.
      והבייביליפס אכן לא ממש יעילים חח

      מחק