יום חמישי, 11 בפברואר 2016

RASHEL COMETICS

זוכרות שלפני עשרה ימים , בפוסט "חדש על המדף", הכרתי לכן את מוצרי ראשל שהגיעו אלי לצורך התנסות?!
אז, אחרי שבועיים של שימוש יומיומי גיבשתי דיעה על המוצרים והגיע הזמן לסקירה נרחבת.
נתחיל?


חשוב לדעת שכל מוצרי RASHEL מביאים את סודות הרפואה הטבעית של העבר אל קדמת הטכנולוגיה של ימינו, מכיוון שהם משלבים רכיבים טבעיים ותרופות סבתא ביחד עם טכנולוגיות מהפכניות ומחקרים חדשניים.



הערכה שקיבלתי מיועדת לעור פנים צעיר (20+) ומכילה שלושה מוצרים: סבון פנים, פילינג ג'ל וקרם פנים עם מקדם הגנה.
מה חשבתי על המוצרים?


נתחיל מהמוצר הראשון והמושלם ביותר בעיני.
בנות, תקשיבו טוב, אתן צריכות את הסבון פנים הזה. נקודה.
אני לא חושבת שאי פעם בחיי יצא לי להשתמש בסבון פנים טוב יותר ונעים יותר שעושה את העבודה.
סבון הפנים מגיע בבקבוק זכוכית יוקרתי ופקק זהוב. הטקסטורה שלו קרה ונעימה, מעט ג'לית ולא לגמרי נוזלית.
אני מרטיבה מעט את האצבעות, לוקחת נקודה קטנה מהסבון ומתחילה לעסות את הפנים. הסבון מקציף בצורה כל כך עדינה שזה יותר מרגיש כמו מסיכה דקה לבנה מאשר בועות סבון וקצף שנכנסות לאף ולפה ושורפות בעיניים.
אני חושבת שהפלוס העיקרי של הסבון, זו העובדה שהוא לא מייבש את הפנים. בדרך כלל אחרי שמשתמשים בסבון פנים נותרת תחושה יבשה מאוד או דביקה (כמו בסבון הפנים של אסתי לאודר למשל), אבל כאן הסבון משאיר את הפנים רכות ורעננות.
פלוס נוסף שהרגשתי, הסבון הזה הוא קלינסר אמיתי. האיפור באמת יורד מהפנים, ואין צורך לעבור שוב. הצמרון שאני מעבירה על העור לאחר השימוש יוצא נקי לגמרי.
מחיר הסבון: 99 שקלים.
אין ספק שארכוש את הסבון הזה שוב ברגע שייגמר לי, אני ממליצה עליו בחום, משתמשת בו לפחות פעם ביום וממש נהנית.
החיסרון היחידי שמצאתי בו זה פקק ההברגה עם הצינורית הנשלפת, הייתי מעדיפה משאבה.
דירוג: 5 כוכבים *****








המוצר השני הוא פילינג לפנים מגרגירי אפרסק.
הפילינג הזה מכיל תמציות צמחים שעוזרות לניקוי יסודי של נקבוביות העור משאריות שומן וזיהום.
מה תפקידו של הפילינג?
הפילינג מסייע בהסרת תאים מתים ומסייע לחיזוק התהליך הטבעי של התחדשות העור ומשווה לעור מראה צעיר ורענן.
הריח של הפילינג הזה מקסים, הוא עושה עבודה מצויינת בניקיון של הפנים ובחידוש תאים מתים אבל הגרגירים שלו מעט גסים. לבעלות עור רגיש זה עלול לעקצץ מעט או אפילו להיות כואב.
אני לא משתמשת בפילינג הזה על בסיס יומיומי היות והוא באמת מעסה את עור הפנים שלי מעט באגרסיביות.
לכן, אני ממליצה עליו למי שלא סובלת מרגישות יתר בעור.
דירוג: 4 כוכבים ****








המוצר השלישי והאחרון הוא קרם לחות עם מקדם הגנה.
מדובר בקרם לחות מועשר בתמציות צמחים ייחודיות וקומפלקס ויטמינים המסייעים באיזון רמת הלחות ובמקדם הגנה spf 30 להגנה מקרני שמש הגורמות להתפתחות כתמים, נגעי עור ואף סרטן העור חס ושלום.
הקרם מפחית נזקי זיהום אויר וחשיפה לשמש ובכך מסייע להתגבר על סימני הזדקנות העור. לשימוש לקראת יציאה לשמש וליום העהודה בחוץ.
האמת? זה המוצר שהכי פחות התחברתי אליו בסדרה.
מבחינת לחות לא הרגשתי שהוא מאפשר לי לוותר על קרם הלחות הרגיל שלי ולכן השתמשתי בו כמקדם הגנה בלבד.
הוא באמת עושה את העבודה ושומר על עור הפנים אבל הוא מעט כבד ויש לו ריח חזק של מקדמי ההגנה שאנחנו מכירות מהגן. מה שאומר שלים או לבריכה הוא יהיה מצוין אבל האריזה שלו היא עקב האכילס. קרם הגנה הוא מוצר שתרצי לקחת איתך ליום ארוך בשמש, לטיול ולכל יציאה אחרת. קרם באריזת זכוכית כבדה אינו מתאים והוא בהחלט נשאר בבית על המדף.
ציון שלי: בין 3 ל4 כוכבים ***






ואיך אפשר לסיים את הפוסט בלי לפנק גם אתכן?
בהקשת קוד הקופון המצורף בתמונה תקבלו משלוח חינם וסבון ארומתרפי במתנה!!!



קישור לאתר: http://www.rashelcosmetic.com/Catalog.asp

נתראה בפוסט הבא

נשיקות, הדס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה