יום רביעי, 31 באוגוסט 2016

טיפוח כפות הרגליים

הי בנות, חזרתי בספיישל טיפוח לכבוד שנת הלימודים החדשה.
טיפוח כפות הרגליים.
אני מתארת לעצמי שכל מי שאוהבת יופי וטיפוח שמעה על המושג הזה, אבל לא תמיד מקרוב כל כך.
לפנים שלנו אנחנו דואגות יום יום ואת כפות הרגליים לעיתים נוטים להזניח או להשאיר בידיה של הקוסמטיקאית.
אבל האמת היא, שזה פשוט וקל וממש כייפי ומפנק. אז למה שלא נעשה את זה לבד בבית?
חשבתי לכתוב לכן פוסט עם כל הטיפים שלי לטיפוח כפות הרגליים, כולל כמה DIY נחמדים ומוצרים בהם אני אוהבת להשתמש.
אזהרה חשובה!! הפוסט חופר במקצת ומכיל תמונות מרובות של כפות רגליים חח
נתחיל?





אז ככה...
כפות הרגליים הם הבסיס שלנו, עליהם אנחנו עומדים כל היו ונוצר עליהם חיכוך תמידי בין משקל הגוף לנעליים.
בין אם אתן הולכות על עקבים או עם כפכפים כפות הרגליים מתחספסות והעור בהן הופך להיות קשה.
המטרה שלנו היא להחזיר לרגל את הריכוך והגמישות.

השלב הראשון: אמבטייה לרגליים.

אחרי ששטפתי את כפות הרגליים אני ממלאה קערת זכוכית גדולה במים חמימים.
לקערה אני מוסיפה מספר אבנים (שנרגיש גם במסאז' על הדרך...), מלח, אבקת סודה לשתייה, ופרוסות מלפפונים.





כמובן אני לא שוכחת להדליק נר ריחני שייתן אוירה מפנקת.
הפעם השתמשתי בנר של איקאה בריח גלידת וניל. מממממושלם.




מתיישבת לי בנוחות על הספה עם מוזיקה ואיזה ספר ונותנת למים לעשות במקומי את העבודה.





בשביל שכף הרגל באמת תתרכך ותהיה מוכנה לשלבים הבאים אני יושבת במים משהו כמו 15-20 דקות.


מנגבת היטב וניגשת לשלב הבא.



שלב שני: מסיכת DIY לכפות הרגליים.

בשביל לרכך לחלוטין את העור אני מכינה מסיכה טבעית ממוצרים ביתיים.


בקערה אני מרסקת תותים.
(היות ובארץ שלנו תות הוא פרי עונתי אני משתמשת באלו הקפואים).


מוסיפה 1-2 כפות של דבש.


וסוחטת לימון שלם.



מערבבת היטב.


את הרגל אני טובלת בתוך הקערה.


ועוטפת היטב בניילון נצמד.


אתן שמות לב כמה זה מלכלך? נורא...


אחרי כ15 דקות, אני מסירה את הניילון הנצמד ושוטפת את הרגליים בקערת המים.



כפות הרגליים רכות ומוכנות לעבודה.


שלב שלישי: הפצירה

לעור הקשה אני משתמשת בפצירה חשמלית.
אני ממליצה על הפצירה החשמלית של SCHOLL, הפצירה הזו מלבד זה שהיא פשוט יפה, היא נוחה לשימוש והשיוף שלה עדין ולא כואב או צורב אבל נותן תוצאה מושלמת.
ראש הפצירה עשוי גבישי יהלומים והיא קלה ונוחה לשימוש וניקוי.



את הפצירה אני מעבירה במשך כ-5 דקות על האזורים ה"מחוספסים" יותר בכף הרגל.
חשוב לוודא שכפות הרגליים יבשות לחלוטין ושאתן פועלות בתנועה סיבובית ולא "נתקעות" על אזור אחד יותר ממספר שניות.





עכשיו, כשכל העור המת הוסר, אני שוטפת את כפות הרגליים שוב ומנגבת ועוברת לשלב הבא.

שלב רביעי: DIY פילינג עדין

את הפילינג הזה אני מכינה לבד ממוצרים שיש בכל בית והוא נועד להסיר לחלוטין את חלקיקי העור שהפצירה קילפה.


בבקבוק או קערה אני מערבבת שמן זית, מיץ לימון וסוכר.




ובמשך כ-2 דקות מעסה היטב את כפות הרגליים.




משאירה כ-5 דקות נוספות ושוטפת.
דרך אגב, את הפילינג הזה אני מכינה בכמות גדולה ושומרת במקרר במשך השבוע. הוא מצויין לפנים ולכפות הידיים.


עכשיו כשסיימנו עם כפות הרגליים, עוברים לשלב הבא.
שלב חמישי: טיפוח הציפורניים.


גם עכשיו אני משתמשת במכשיר חשמלי לטיפוח הציפורן מבית SCHOLL ואני ממליצה בחום.


שלב ראשון: שיוף הציפורן.


אני מחברת את ראש מספר אחד, (הצבע הכחול), ומשייפת בעזרתו בעדינות את שולי הציפורניים.
חשוב מאוד להשתמש במשייף ולא לכסוס את הציפורניים בכוצץ שגורם לציפורן להישבר ולהתפצל.

טיפ חשוב!
את ציפורני הרגליים משייפים בצורה ישרה ולא עגולה כמו בידיים, שיוף ישר ימנע את תופעת הציפורניים החודרניות.




שלב שני: החלקה.


אני מחברת את ראש מספר 2, (התכלת), ומחליקה את שטח הציפורן.
כן כן גבירותי, הציפורן שלנו לא חלקה ויש עליה בליטות קטנטנות. אם אתן רוצות את הלק שלכן כמו מראה אתן צריכות להחליק את הציפורן.



שלב 3: הברקה.


ראש מספר 3, הלבן, נועד להחזיר לציפורן את הברק הטבעי והיפהפה שלה.



אתן שמות לב לברק?


זהו. הגיע הזמן למרוח לק בצבע שמתחשק לכן.


בעזרת צמרונים ואציטון אני מנקה בעדינות מסביב לציפורן את מה שהתפקשש.


שלב חמישי: הזנה.

על העור שמסביב לציפורן אני מטפטטת את שמן ההזנה של SCHOLL ומעסה בעדינות, מה שעוזר להמרצת הדם ונותן מראה בריא וחי לכף הרגל.





שלב אחרון: לחות.

בשלב האחרון אני מורחת לחות על כפות הרגליים.
אפשר להשתמש בקרם לחות לרגליים, בחמאת רגליים (כמו זו של חברת sabon, פשוט מעולה), בסרום ובכל מוצר אחר שאתן אוהבות.
כאן אני משתמשת בסרום המרוכז של חברת SCHOLL, הסרום הזה שהוא בעצם לחות מרוכזת, מכיל קוויאר ירוק וחומצה היאלורנית, אלו מוצרים השומרים על איזון הלחות בעור ומשמרים אותה.




סיימתי.
כפות הרגליים שלי רכות וחלקות. יאייי...



מקווה שאהבתן את הפוסט ולא חפרתי יותר מדי...
אשמח לשמוע את דעתכן ואם הייתן רוצות לקרוא פוסטים נוספים בנושאי טיפוח וDIY.

את כל המוצרים בהם השתמשתי נית ןלהשיג ברשת ספור פארם ובבתי מרקחת.

נתראה בפוסט הבא.


נשיקות, הדס.

תגובה 1:

  1. כמה חשוב לתת דגש וזמן לאיבר שאנחנו משתמשות בו כל הזמן.
    אני זוכרת את הפעם הראשונה שאמא שלי לקחה אותי לטיפוח כף הרגל,
    תחושה פשוט עילאית.
    תודה על השיתוף שלך, מחכה לנסות את השיטה.
    מבטיחה כמובן לעדכן איך היה.

    השבמחק