יום שני, 4 במאי 2015

אפריל כותב יומן.






שנת 2015 לא מחכה לאף אחד... הזמן טס ושוב דפדפתי 30 ימים נוספים ביומן.
חודש שלם חלף עבר, ולוח השנה שלי התמלא ברשימות צפופות ואיקסים גדולים.
אחד שתיים, ו..הופ. אפריל מאחורינו.
החודש הזה, היה עמוס וכייפי במיוחד. פסח, עצמאות וקיץ שדופק בדלתות.




לשידה שלי נוספו המון מוצרים, את חלקם אהבתי, את חלקם פחות.
החלטתי להציג בפניכן את החמישיה הפותחת, חמישה פריטים שבהחלט עשו לי את החודש.
קבלו אותם במחיאות כפיים, נבחרת אפריל:

1. השעון החדש שלי.



את שעון ה GALLERY הקייצי והיפה הזה, קיבלתי בהפתעה מוחלטת מבעלי היקר.
כבר תקופה אני מחפשת שעון, והמתנה הזו שמחה אותי ממש.
את שעוני החברה ניתן להשיג ברשת חנויות ג'נטלמן ובחנויות נוספות.

2. לקים צבעוניים לקיץ מבית קרליין.
כבר תקופה שאני והלקים של קרליין חברים טובים. אני אוהבת את הבקבוקונים המרובעים, מגוון הצבעים והעמידות.
החודש התחדשתי בשני גוונים נוספים.
גוון מספר 374 extreme pink
ורוד גלידה מתוק ממש!




וגוון מספר 361 pitango





מחיר: 44.99 ליחידה.


3. מייבש לק של חברת sacara.

אני שונאת לשים לק! כן כן, שונאת את המריחה והדקות לייבוש שנראות כמו נצח. תמיד אני כמעט מתייאשת ואז קצה הציפורן שלי מתקלף ונהרס. אוף. 
אבל לא עוד! מייבש הלק הזה, עוזר לי להתגנדר בשתי שניות.
מיד אחרי מריחת הלק, אני מרססת מהספריי ותוך 2-3 שניות הציפורן יבשה לחלוטין! 
תגידו מה שתגידו, אני קוראת לזה - נס!

אזהרה! הספריי מקפיא לחלוטין ואם לא תרססו אותו ממרחק סביר הציפורניים יעטו שכבת קרח לבנה, בררררררר...
מחיר: 24.99 ליחידה


4. כל קיץ, עם בא השמש והחום מתחיל אצלי המירוץ אחר הדאורדורנט המושלם.
עד לפני שבועיים, לא מצאתי אחד כזה שיצדיק את הכינוי ויזכה בכתר.

"אנהידרול פורטה" - דאורדורנט טיפולי נגד זיעה.
הרוקח אמר שזה עושה פלאים, ומתאים לכל אחד, ללא סיכון או תופעות לוואי.
התמרחתי לי ויצאתי להליכה ספורטיבית למעלה משעה בשמש לוהטת וחום יוקד.
התוצאה:
בית שחי נקי ויבש וריח מבושם ונקי.

את התכשיר יש למרוח בלילה על עור יבש לחלוטין.
המלצת הרוקח היתה להשתמש 2 לילות ברציפות ואז 2 לילות הפסקה.
אני גיליתי כי 2 לילות של שימוש מספיקים לי ליותר משבוע.
בקיצור, אני ממליצה!
להשיג בבתי מרקחת וברשתות הפארמים.
מחיר: 70 שקלים.




5. המוצר האחרון בפוסט הזה לא שייך לאיפור וטיפוח אבל בגלל שנהניתי ממנו כל כך החלטתי להוסיף אותו לרשימת הנבחרים שלי ולשתף אתכן.
כבר שנים אני מחפשת את הנוזל המושלם לניקוי כלי כסף, וכבר שנים אני מתאכזבת ונותרת עם פמוטים או חנוכיה מהוהים למחצה.
לא עוד!
Silver spray וזוג כפפות קסם הביאו לי ברכה.
איזה רעיון גאוני, ספריי! חלאס משחות לבנות עם ריח נורא שמכתימות את כל הבית ומתייבשות בקיפולי הפמוטים.
אני מרססת את כלי הכסף ממרחק, ולאחר שלושים שניות מעבירה ניגוב אחד ונגמר הסיפור.
כאן נכנסות לתמונה הכפפות הקסומות.
במקום להשתמש בעשרות מטליות, נייר טואלט, מגבת ישנה, סמרטוט או גופיה מפעם, אני חובשת את הכפפות על 2 כפות ידיים ומפנקת את הפמוטים בליטוף קצר.
תמו ימי השפשופים ועבודת הפרך.
3 דקות עבודה, והכל מצוחצח.
מה אני יגיד? כלי הכסף שלי מעולם לא נראו זוהרים כל כך 
מחיר הספריי: 30 שקלים 
מחיר הכפפות: 50 שקלים
להשיג ברשת 'הצורפים'.






עד כאן להיום, נבחרי אפריל.
נתראה שוב בחודש הבא :)

נשיקות, הדס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה