יום ראשון, 13 במרץ 2016

Lime crime part 3

הרבה דברים טובים קורים סביבי והשמש שמלווה אותנו בימים האחרונים רק מוסיפה לאווירה.
אז, רגע לפני ההגרלה וכמה שעות לפני שהטיסה שלנו לפראג יוצאת, החלטתי לכתוב לכן פוסט חדש.
שמנה לב, עדיין אפשר להירשם להגרלה כאן, עד השעה 8 בערב!!

ביום האישה נחתה אצלי בדואר קופסא יפהפיה, הזמנת ליים קריים מהוולנטיינס.
חיכיתי מאוד להזמנה הזו, ושמחתי כשסוף סוף הגיעה.
מה היה בפנים?



כמו בכל הזמנה אחרת מהאתר הקופסא מגיעה צבעונית ויפה ועוד לפני שמציצים פנימה כבר יודעים שהיה שווה.



בוולנטיינס השיקו בליים קריים מארז יפהפה של 3 שפתונים עמידים מסדרת הוולווטיינס, כמובן שהתחדשתי במארז המושלם הזה והוספתי 2 גוונים נוספים אל האוסף.
למי שלא קראה את הפוסטים הקודמים שלי על מוצרי ליים קריים, כאן וכאן, אני רק אומר שאלו השפתונים הכי מושלמים ביקום. עמידים. פיגמנטיים. צבעוניים ונוחים לשימוש. הם לא זזים לי שבת שלימה! כולל אוכל, שתיה והרבה פיצוחים.
הנה הצצה קטנה לחבילה, לפני שפתחתי את האודמים.









מארז הוולנטיינס מכיל 3 גוונים שימושיים ויפים, השפתונים ארוזים בקופסאת קרטון מלבנית כמו שוקולדים מגרים ומנצנצים.









הגוון הראשון במארז: true love
ורוד זרחני עם פיגמנט מעט כתמתם.
מצוין למי שמחפשת גוון ורוד קייצי ולוהט שלא מסנוור מדי את העין.



הגוון השני במארז נקרא cupid
והוא ורוד עדין ורגוע עם תת גוון קר, הזכיר לי את pink plaid של מאק.



הגוון השלישי והאחרון הוא saint
וזה הליפסטיק הכי נדיר ויוצא דופן במארז הזה.
חום שוקולד - אדמה יפהפה!!



מלבד המארז הנדיר הזה התחדשתי ב2 גוונים נוספים:


1. Beet it בורדו עם נגיעות בסגול ותת גוון כחול קר



2. Jinx הסגול הכי כהה שיש לי על המדף. מתקבל על השפתיים כמעט שחור.
לאלו שאוהבות דברים מיוחדים ויוצאי דופן.



קבלו אותם ביחד:




והנה הסוואטצ'ים היפהפים שצבעתי בשבילכן על היד שלי (שדרך אגב, לא יורדים כבר ארבעה ימים)









סוואטצ'ים נוספים על השפתיים תוכלו למצוא באתר של החברה.

אני רצה לארגן מזוודה, נתראה בפוסט הבא עם חוויות מהחופשה המושלמת.

עד כאן לעכשיו, נתראה הערב בהגרלה! יאיייי!

נשיקות, הדס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה