יום שני, 7 במרץ 2016

חדש על המדף - מועדפי פברואר

לא להאמין שכבר הגיע הזמן לפוסט מועדפים נוסף, גרסת פברואר 2016.
אבל לפני שאספר לכן מהם המוצרים החדשים אצלי החודש וממה נהניתי במיוחד אני רוצה להזכיר לכן שנשאר עוד פחות משבוע להגרלה!!
ביום ראשון הקרוב, אני אכניס את השמות של אלה שנרשמו לצנצנת ואחת מכן תזכה בערכה המפנקת.
עוד לא נרשמת? רוצי מהר... להרשמה לחצי כאן
עכשיו, אפשר להתחיל.
אז... מה מצאתי בסופר פארם החודש ומה אהבתי?


מתחילים!!


כמו שאתן רואות, יש הרבה על מה לדבר...


המוצר הראשון הוא פריימר או בסיס לצלליות של חברת אסנס.
בכל מה שנוגע למוצרי בסיס בכלל ומוצרי עיניים בפרט אני די פריקית של חברות איכותיות. אבל כדי לצאת מהקוביה ולשבור סטיגמות שבניתי לעצמי החלטתי לנסות מדי פעם מוצרים זולים מאוד ולראות עד כמה הם טובים או שלא.
עד היום ניסיתי מחברת אסנס רק מסקרות ואת הפודרה השקופה, ושני המוצרים האלה פשוט מצויינים.
אז איך הבסיס לצלליות?
הפריימר מגיע בבקבוקון פלסטיק שקוף ופקק שחור. מראה קלאסי ונוח.
בפעם הראשונה שהשתמשתי בפריימר הזה הופתעתי לטובה מהפורמולה. בשונה מהפריימר לעיניים של עופרה שהוא יבש וכבד, או הפריימר לעיניים של מייקאפ רבולושן שהוא מימי ונוזלי, הפריימר של אסנס פשוט מעולה. הוא מספיק סמיך כדי לא להתחיל לזלוג אבל הוא לא יבש ולא מתקשה.
האפליקטור שלו נח לשימוש והמריחה קלה.
מעולה.
שלב ראשון עבר בהצלחה אבל עדיין נשארתי ספקנית.
האם הוא באמת יעשה את העבודה?
הנחת הצלליות התירה את כל ספקותי...
הצללית שהנחתי קיבלה גוון חזק הרבה יותר, אחיד יותר, ומלא פיגמנט.
מבחינת עמידות, איפור העיניים שלי שרד מספר שעות אבל אני לא יכולה לומר בוודאות שזו עבודתו של הפריימר דווקא.
מבחינת מראה וחיזוק הצבע שהוא נתן לצללית ממש מעולה.
הבסיס לצלליות הזה עולה 14.90 שח בלבד, וניתן לקנות אותו בכל סופר פארם.





המוצר השני של אסנס היא מברשת ורדרדה להנחת צלליות.
היא יפה, היא מתאימה לנסיעות והיא אפילו נוחה לשימוש.
הרגשתי שהיא מעט קטנה מדי בשביל לכסות איתה את כל העפעף או שטח העין אבל היא כן עשתה את העבודה, אספה את החומר יפה והניחה אותו על העין.
היא מתאימה גם לשימוש עם חומרים רטובים כמו צלליות קרם או בסיס לעיניים.
ובגדול, הייתי מופתעת לטובה ומרוצה.
המברשת הזו עולה 7.90 שקלים בלבד וניתן להשיג אותו בסטנדים של אסנס בפארמים.







אם כבר מדברים על צלליות קרם ובסיס, אי אפשר בלי להתחדש בכמה גוונים של צלליות קולור טאטו היפהפיות של חברת מייבלין.
בדיוק לפני שנה רכשתי את הרביעיה הראשונה שלי ויצרתי איתה מראה פורים נוצץ.
הפעם התחדשתי בשני גוונים נוספים.




הצללית הראשונה נקראת etemal gold 05 והיא מעין זהב פסטלי עדין ומנצנץ. זה ממש לא הזהב הזועק שראיתם בפוסט פורים 2015, הצללית הזו עדינה יותר, רכה והרבה פחות צהובה.






הגוון השני נקרא pink gold 65 וכשמו כן הוא, ורוד זהוב מהפנט.
הצללית הזו מדהימה בעיני ובהחלט אחת הפייבוריוט שלי כרגע.






בגזרת מוצרי השפתיים נוספו למדף שלי החודש שלושה שפתונים צבעוניים של רבלון מסדרת colorstay moisture stain.
השפתונים האלה הזכירו לי במרקם שלהם ובחושה את הvelvet של בורז'ואה.
הם קלים למריחה, הפיגמנט שלהם זועק, גימור זוהר מעט ועמידות יפה יחסית לאודמים.




הגוון הראשון, מספר 001 india intrigue
ורוד כהה טבעי




גוון שני, מספר 005 parisian passion
סגול בורדו עמוק, חורפי מהמם




הגוון השלישי, מספר 040 shanghai sizzle
אדום כתמתם משגע.




אומרים שאת הדברים הטובים תמיד משאירים לסוף, אז אני שמרתי כמה מהם.
לפני שאתחיל יש לי וידוי קטן: שלום, אני הדס. ואני מכורה כבדה לפריימרים.
כן, פריימרים. יש לי כמות לא מבוטלת ואני תמיד בחיפוש אחרי האחד המושלם.
ממש בטעות מצאתי אותו...
בהזמנה האחרונה שלי מהאתר של קליניק הייתי צריכה להוסיף עוד מוצר אחד כדי לקבל משלוח בחינם ובבחירה אקראית לחלוטין הוספתי לסל את הפריימר superprimer universal face primer, כשהוא הגיע אלי, מלבד להתלהב מהאריזה היפה לא עשיתי איתו כלום. הנחתי אותו במגירה עם יתר הפריימרים וחיכיתי להזדמנות. ערב שבת אחד החלטתי לתת לו צ'אנס ונדהמתי. הפריימר הזה הוא אולי מוצר האיפור הכי טוב שניסיתי בחיי.
מדובר בפריימר ללא גוון שהמרקם שלו מאוד קרמי וחלבי, הוא ממש לא סיליקוני ויחסית לכל הפריימרים שיש לי הוא מעט נוזלי, מרגיש כאילו מורחים קרם לחות על הפנים.
תוך שניות ספורות מרגע המריחה כבר ראיתי שינוי בטקסטורה, עור הפנים נראה חלק ואחיד יותר, הנקבוביות הצטמצמו להן וגימור המאט עדיין נתן מראה של חיות לפנים.
המייקאפ התיישב נהדר מעל הפריימר והאיפור שלי שרד איתו שעות ארוכות.
מבחינתי זה המוצר המנצח של החודש הזה ואולי של השנה האחרונה כולה.
מאז שפתחתי אותו, שאר הפריימרים שלי נותרו מבוישים בפינת המגירה.
סורי...
אני מעניקה לפריימר חמישה כוכבים וממליצה עליו לכולכן בחום.
אני לא זוכרת את מחירו המדוייק אבל הוא נע סביב ה150 שקלים.
ממליצה לכן לרכוש את מוצרי קליניק ישירות מהאתר ולא בפארמים כי שם זול יותר.








אחרון חביב, או בעצם 2, הם זוג צלליות מגניבות של רבלון.
קראתי עליהן המון וחיכיתי להזדמנות לנסות אותן.
מדובר בצלליות דו צדדיות שמגיעות במארז כמו שפתון דו צדדי, כאשר מצד אחד יש צללית קרם ומהצד השני נצנצים זוהרים.
התאהבתי בצלליות האלה ממבט ראשון. הגוונים שלהם משגעים, האפליקטור נח לשימוש והן מתקבעות על העין כל כך חזק שזה הופך להיות כמו דבק. עד שלא תקלפי את זה, זה פשוט לא יירד. מניסיון.
הגוון הראשון, מספר 040 fuchsia flash
צללית קרם ורוד עתיק ממעעעלללףףףף וגליטרים בורוד - סגול זועק:








הגוון השני מספר 060 peach prism
צללית קרם שמפניה נדירה ביופיה וגליטרים בזהב נחושת.






אלו היו נבחרי פברואר שלי, מה היו שלכן?

אשמח לשמוע פידבקים, הערות והארות.

נתראה בפוסט הבא!

נשיקות, הדס.

3 תגובות: