יום שני, 16 בפברואר 2015

מחזמר שיער



גם שיער רגיל, שלא עבר החלקות, הבהרות, צבע ועוד.. ושאינו יבש או שומני, עדיין דורש טיפול ותשומת לב כדי שיישאר יפה, מבריק ובריא.
לאחרונה התווספו לשידת הטיפוח שלי שני מוצרים חדשים לשיער ואפשר לומר שהתמכרתי.




המוצר הראשון:
BC MOISTURE KICK SPRAY CONDITIONER
ספריי קונדישינר ללא שטיפה לשיער רגיל עד יבש מבית שוורצקופף.
המוצר שייך לסדרת מוצרים חדשה שפותחה בטכנולוגיית שלמות תא השערה והוא מבטיח 100% הזנה, מחזיר את הלחות, מתיר קרשים, מקל על הסירוק ומרכך את השיער.
אחרי חפיפה וניגוב קל אני מרססת את ספריי הקונדישינר על השיער הלח ומברישה.
הריח משגע והסירוק קל מתמיד.
ההרגשה הזו בבוקר, של שיער רך ונעים, מדהימה ושום מוצר אחר לא נתן לי תוצאה דומה.
מחיר הספריי: באזור המאה שקלים.




מוצר נוסף שמלווה אותי הוא סרום עיצוב טיפולי מבית "פול מיטשל"
מה אומרים עליו בחברה:
סדרת אופווי ג'ינג'ר בר מהוואי מכילה תרכובות ייחודיות של צמח האוופוי, שלושה סוגי קראטין לטיפול ולשיקום של כל אורך סיב השערה. מכיל שמנים טבעיים להרגעת השיער ולטיפול בקצוות מפוצלים. נספג בקלות ובעל מרקם אוורירי.

לחיצה אחת מהבקובוקון על כף היד מספיקה.
בסרום אני משתמשת לאחר פן או סתם כך לאחר סירוק.
הריח שלו רענן וכייפי, והשיער מקבל זריקת עידוד ונראה חיוני ובוהק יותר.
מחיר הסרום: סביבות 150 שקלים.





עד כאן בענייני שיער להיום :)



מזכירה לכן שבעוד פחות מחודש נחגוג את יום האישה הבינלאומי, ובאולם האירועים "אלגריה" מתכננים יום מפנק.
לפרטים והזמנת כרטיסים, בקישור ממש כאן למטה, ואולי ניפגש :)




הצטרפו אלי לעמוד הפייסבוק, ותהיו הראשונות לדעת על הפוסט הבא:



נשיקות והמשך יום מקסים, הדס.
































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה