יום ראשון, 19 באפריל 2015

מה הבייבי שלי לבש לגן היום?








נכון שדיברנו כבר על אופנת ילדים לקיץ 2015 בפוסט הזה אבל עדיין לא סיפרתי לכן על האובססיה הקשה שלי לבגדי ילדים ותינוקות.



אני ממש מכורה לכל המכנסיים הקטנטנים האלה והאקססוריז.
אתן יכולות לתאר לעצמכן שתשעת חודשי ההריון שלי היו מלאים בשופינג וציפיה.
וגם היום, כמעט שנתיים אחרי, אני עדיין נלהבת כמו ביום הראשון.
כל עונה היא חגיגה בשבילי.
מתברר ששיגעונות עוברים בתורשה, כי הבייבי שלי מכור לנעליים, כובעים, משקפיים ותיקי גב :)
אני כנראה מאותן אמהות בודדות ששולחות את הקטנצ'יק לגן בשלייקס ועניבה במקום בחליפת פוטר שחוקה.
זו אני.

הקיץ שמתקרב ואיתו הג'ינסים הקצרים וכובעי השמש הביא לי את הרעיון לפתוח בסדרת פוסטים חדשה : "בייבי סטייל".
מדי פעם אעלה לכאן פוסט מצולם ובו בגדי הקיץ שהקטן שלי לובש.

אז קבלו את הפוסט הראשון בסדרת 'המדריך המלא לקיץ - לאם המלבישה' תקראו, תהנו ורוצו לשופינג :)

הפעם בחרתי בחולצה סגולה (הצבע האהוב עלי) בעלת שלייקס ומכנסי ג'ינס קצרים:







חולצת שלייקס סגולה - גולף בייבי, 79 שקלים.
מכנסי ג'ינס קצרים - נקסט, 49 שקלים.
נעליים - נקסט, 59 שקלים.

אהבתן?




עד כאן להיום, נפגש בפוסט הבא :)

נשיקות, הדס.


עקבו אחריי גם בפייסבוק:





תגובה 1:

  1. איזה מהמם! השלייקס מוסיפים עניין לתלבושת, אהבתי. אני מלבישה את המתוק שלי בחליפות גן בנים בדר"כ, אבל לקחתי השראה
    תודה על שיתוף!

    השבמחק