יום חמישי, 9 באפריל 2015

אחרון של פסח

אחרי שהיינו בדרום ובצפון, בירושלים ובתל אביב, הגיע לו יום אחרון של חול המועד ולי התחשק קצת שופינג.
אחרי הררי מצות ולעטקס מטוגנים, מסלולי הליכה וכובעי שמש, סופסוף התפניתי לקפוץ אל הנמל.
התפנקתי לי באייס קפה מול הגלים שאפתי אוויר של חופש וים ויאללה, קניות.



האמת היא שהגעתי בכלל בגלל "קמדן מרקט" יריד הנעליים הגדול.
הבאז סביבו גדול ואני מיהרתי להגיע.
די התאכזבתי מההיצע, לא מצאתי נעליים שהיו מספיק מיוחדות-נוחות-יפות בשבילי וכמעט שחזרתי הביתה.
אבל.. ביתן אחד "קרא" לי: 'יריד מעצבים'.
מעצבים ומעצבות ישראלים הציגו את הבגדים והתכשיטים שלהם, בעיקר חצאיות ושמלות לקיץ המתקרב.
ממליצה לכולן!

הרכישה החדשה שלי, תיק גב מדליק וקייצי מבית "BUCCA" 







התיק עשוי עור משובח ואיכותי, התפירה שלו חזקה ומדוייקת והוא נח ממש.
הוא קטנטן, ממש לא כמו ילקוט בית ספר.
והצבעים שלו קייצים ויפים.
והמחיר? 159 שקלים.
תיק חדש ומגניב התווסף לי אל עמוד התיקים ואני כמובן מרוצה :)

מאחלת לכולכן קיץ בריא ואופנתי, מלא חיוכים.
עד כאן להיום,
חג שמח ושבת שלום.

נשיקות, הדס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה