יום ראשון, 12 באפריל 2015

כוס התה שלי...


הגשם והרוח הפתיעו את כולנו, כולם ברחוב חזרו לפרצופי דיכאון-חורף ומגפיים והכביסה שתליתי רועדת מקור.


אבל תכל'ס, אני מרוצה.
פתאום, באמצע השמש והציפורים קיבלתי הזדמנות שניה לחורף והחלטתי להנות.

עכשיו, ל24 שעות, מותר לי להתכרבל בפוך ובפיגמה מחממת, רק היום אני יכולה לשתות תה צמחים ולא להרגיש אישה מתבגרת ;)
והכי חשוב, אני יכולה להוציא מהארון את המגפיים והגקט וערימת הגרביונים.
נצלו את היום הזה למה שלא הספקתן בחורף, או למה שתתגעגעו אליו במיוחד.
לדוגמא, שפתון סגול חורפי ומהמם:



השפתון בתמונה הוא 'הרואין' המפורסם של מאק.
בקיצור, תהנו מחורף ליום אחד!

אני בחרתי להיום, שמלה אדומה ומעיל טרנץ', גרבוני תחרה ומגפונים שחורים.











שמלה - h&m
מעיל - h&m
גרביונים - forever 21
מגפוני עקב - spring

עד כאן להיום,
המשך יום מושלם

נשיקות,הדס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה