יום רביעי, 3 ביוני 2015

קופסאת הפתעות...





קופסאת BeautyBox יוני נחתה אצלי והחלטתי לצלם סקירה מהירה של תכולת הקופסא בשבילכן.
בואו נדבר על העיצוב, מ ה מ ם ! לא כל דבר חייב לקלוע לטעמינו האישי אבל כאן הושקעה יצירתיות ומחשבה.
הקופסא הגיעה צבעונית, קייצית וארוזה היטב.






הפעם, הקופסא הכילה שישה פריטים, חלקם בגודל מלא וחלקם כדוגמיות.



מה בקופסא?

1. המוצר הראשון הוא דוגמית קטנה ומהממת לבושם החדש paradiso מבית רוברטו קוואלי.
שמתי עין על הבקבוק הזה כבר מזה, הוא מהמם כל כך שממש התחשק לי אבל לא הייתי סגורה על הריח.
אני שמחה שקיבלתי את הדוגמית הזו, עכשיו אוכל להתנסות ולראות איך הריח של הבושם מתקבל עלי.
לבושם ניחוח פרחוני, עצי ומעודן. הבושם נוצר בהשראת חופש ונופי איטליה ומהתרשמות ראשונית הריח שלו יותר נעים מנעים.
מחיר הבושם: 249 שקלים ל50 מ"ל.



2. המוצר השני "אפטר בייט" של Autan הגיע בגודל מלא.
מדובר בג'ל להרגעה מיידית של העור לאחר עקיצות. הג'ל מרענן ומרגיע ומכיל אלוורה וקמומיל.
לא יכולתי לבקש טיימינג מושלם יותר. הקיץ שהגיע ואיתו נחילי היתושים, גורם לנו, המושבניקים, להתגרד ולהתהפך במיטה חצי לילה.
אבל, לא עוד! מעתה, ג'ל ודי ליתושים.

מחיר: 29.90 ש"ח.

דרך אגב, המוצר הנפלא הזה זכה בתו 'מוצר השנה' מה שאומר עליו הרבה מאוד.




3. המוצר השלישי הגיע גם כדוגמית, מסיכת ריפר לשיער מבית Wella professional
המסיכה מיועדת לשיער פגום ומעניקה לו שיקום, הזנה ובנייה מחדש.
השיער שלי אמנם בריא וטבעי אבל עדיין אחרי שימוש יחיד במסיכה ראיתי שינוי עצום.
השיער רך ממש, הוא קל לסירוק ומלא ברק.

מחיר המסיכה: 30 מ"ל ב39.90 ש"ח, 400 מ"ל ב190 ש"ח.





4. לק של essie בגודל מלא!! !!
כן כן, שווה ביותר.
האמת שדי התאכזבתי מהצבע, כהה, חורפי וקצת מיושן. אני לא חושבת שהייתי קונה לק כזה, מן חום כהה ואטום.
אבל, essie זה essie ולכן אני עדיין מרוצה.
מחיר: 56 שקלים.




5. דוגמית של קרם הגנה מהשמש של la roche posay.
התחליב הזה מספק הגנה גבוהה במיוחד מפני קרני השמש, מגיע במרקם קליל ונספג בקלות.
עוד לא יצא לי להשתמש בקרם ולכן לא אוכל לכתוב לכן כרגע התרשמות.

מחיר: 83 ש"ח ל50 מ"ל.




6. סבון רחצה מוצק של "ג'ין פרובנס".
הסבון עשיר בתמציות שמן זית, פרחי ורדים ומרכיבי לחות. הוא מותיר את העור נקי וקטיפתי עם ניחוח עדין של ורדים ולבנדר.
האמת הסבון הזה כל כך מהמם, שחבל לי להשתמש בו. כרגע הוא יושב על המדף בחדר הרחצה ומפיץ ריח נעים ועדין.
המוצר הגיע בגודל מלא ומחירו: 20 שקלים ל100 גרם.





עד כאן להיום, נתראה בפוסט הבא

לילה טוב, הדס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה