יום שני, 8 ביוני 2015

פוסט מועדפי מאי





חודש נוסף עבר והגיע זמנו של פוסט מועדפים חדשים להיכתב. כן כן, אני יודעת שאני מאחרת, אילוצים טכניים וכאלה... לא יקרה שוב. מבטיחה. 

מה הם חמשת המוצרים שליוו אותי החודש במיוחד??


1. The wet brush
המברשת המדוברת ביותר התווספה אל שולחני.
למה עכשיו ולמה בכלל?
אני חושבת שלמעלה מעשור לא עבר מסרק בשערותי. תמיד "סבלתי" משיער חלק, ללא קשרים, וסירוק היה פעולה מיותרת ששמחתי לוותר עליה.
עכשיו, כשקיץ, השיער כבר ארוך ומכוסה רב היום, נזקקתי פתאום לשירותי התרת קשרים.
הרעיון במברשת הרטובה הוא פשוט; מברשת שמתאימה לכל סוגי השיער, גם לבעיתיים ולסבוכים ביותר, היא אינה תולשת שיער, מתירה קשרים במהירות ובקלות, מחזירה את הברק לשערות  וניתן להשתמש בה על שיער יבש ורטוב בלי להחליש את השערה.
תוך 10-15 שניות השיער הארוך ארוך שלי מוברש, רך ונעים.
מומלץ!








 La vie est belle החיים יפים!!
למה נזכרתי עכשיו בבושם של לנקום?
האמת היא, שאת הבושם הזה יש לי כבר כשנה, אבל לאחרונה התאהבתי בו מחדש. הקיץ. הפריחה. השמש.
הבושם הזה שמורכב מ63 מרכיבים טהורים ונדרשו 3 שנים להכנתו משלב בשלמות את ריחם של הפטצ'ולי והאיריס ומדיף ניחוח מושלם ועמיד לאורך שעות.




אם בבשמים עסקינן, אז החודש התחדשתי בבושם חדש שהזכיר לי מעט את הבושם של לנקום.
Club de nuit של armaf
הבושם משתייך לקבוצת הפרחוניים - פרותיים, תמציות הבסיס שלו מכילות וניל, ופטצ'ולי מה שמזכיר את la vie est belle
אך בשונה מהבושם של לנקום, כאן, תמציות הפסגה והביניים מכילות רכיבים פירותיים מה שנותן לבושם ריח יותר כבד ומעט חמצמץ.









מוצר הנבחרת הבא שייך לקבוצת כלי בית ורהיטים, מה שאומר שהוא יוצא דופן בפוסט טיפוח כזה אבל הייתי חייבת להכניס אותו ולשתף.
במשך תקופה הסתפקתי במדף זכוכית לאמבטיה בשביל מברשות שיניים, סבונים וכו.. את שאר מוצרי הטיפוח סידרתי ב3 שידות רטרו שיושבות אצלי בחדר. הסידור הזה לא היה לי נח, הרבה יותר קל כשמוצרי הסרת איפור, לחות וקרמים נמצאים בחדר הרחצה ואפשר פשוט לשלוף ולהתמרח אחרי מקלחת חמימה.
לא מזמן מצאתי ארון כזה בדיוק בשבילי! שיטוט אקראי באיקאה הביא אותי אל ארון מרווח בעל דלת מראה ומספיק מקום ומדפים לכל התכשירים.
והמחיר? ממש מצחיק.. 149 שקלים בלבד.







מוצר מנצח אחרון להחודש היא מסקרת לאש מאניה מבית אסנס.
בהחלט המסקרה הכי טובה שהיתה לי עד היום, והיו לי המון.
המסקרה הזו מדגישה את הריסים ובמריחה כפולה היא ממש מדמה מראה של ריסים מלאכותיים.






עד כאן מומלצי מאי, נתראה בפוסט הבא

נשיקות, הדס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה