יום שלישי, 1 בספטמבר 2015

פינוקים לחג קונים באיל מקיאג


על איל מקיאג' עוברים דברים טובים, כולם מדברים על זה. המוצרים החדשים שלהם מצויינים, יש מגוון רחב והמון מבצעים.
נכון שכבר כתבתי לכן על הליין החדש של הברונזרים והשימרים האפויים שלהם, אבל לא יכולתי להתאפק ו2 שימרים נוספים הצטרפו לאוסף שלי, שפתון מהסדרה החדשה וגלוס מבריק במיוחד.





שימר material girl הינו שימר זהב נחושת יפהיפה בגימור מבריק ומנצנץ.
אם את מחפשת שימר עם נוכחות, זה האחד בשבילך.
עמידות גבוהה וצבע מקסים.
המינוס היחיד שלו לטעמי הוא הגוון המעט מדי חזק, לבנות בהירות מאוד הוא לא יתאים, ושימוש מעט מופרז איתו יוצר כתם עקשן ומנצנץ.








השימר השני שקניתי נקרא chandelier וכשמו כן הוא, שנדליר מנצנץ וצבעוני.
השימר הזה מורכב ממספר צבעים, ביניהם ורוד, זהב, ירקרק וחום.
בערבוב של המברשת מתקבל גוון אפרסק-זהב נדיר.
אם את מחפשת שימר מלכותי במיוחד לחג המתקרב, קני את שנדליר ותהני.







כשעמדתי מול סטנד האודמים בחנות לא ידעתי מה לבחור, המגוון עצום והכל נראה מגרה כל כך.
בחרתי בfresh אודם סגול-ורוד עתיק, בתמונות הגוון שלו יצא מעט שונה.
למרבה הפתעתי השפתון עמיד יחסית, אבל אני לא הסתדרתי עם המרקם. לחותי מדי בעיני. אני לא אוהבת להרגיש כל היום שיש לי משו על השפתיים.
מחיר: 119 שקלים













המוצר האחרון שרכשתי הוא גלוס צבע פיגמנטי במיוחד.
הגלוסה זהמ תקבל על השפתיים כמוא ודם לכל דבר, הצבע שלו חזק ואטום והוא.. עמיד!
הגוון שלי נקרא black heart ומדובר באדום דובדבן משגע.
היות ומדובר בגלוס ולא באודם, המוצר נוזלי ממש ובעת המריחה צריך להיזהר, אם לא הכל גולש לצדדים.
מחיר: 65 שקלים










נתראה בפוסט הבא, ובינתיים הצלחה לכל התלמידים ולאמהות ושנה פוריה

נשיקות, הדס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה