יום חמישי, 3 בספטמבר 2015

פלטת הפרו של קרליין

האמת היא, שכשקיבלתי את פלטת הפרו של קרליין לא בדיוק ידעתי מה אני הולכת לעשות איתה.
קיבלתי פלאשבק אל ערכת האיפור הראשונה שהייתה לי, מארז כחול של קרליין עם צלליות מתפוררות ולא פגמנטיות בעליל והמון צבעים זרחניים של ורוד ותכלת.
אני שונאת מארזים גדולים, זה לא נח לי, זה מגושם וכמעט תמיד זה חסר שימוש.
אני במיוחד לא אוהבת ערכות שמשלבות הכל באחד, תנו לי לבחור בעצמי את השימרים שלי והפודרה, ואל תערבבו לי צלליות עם גלוסים דביקים.
ניגשתי אל הפלטה ברתיעה מסויימת ולא ידידותית בעליל.
והופתעתי.
הפלטה החדשה של קרליין מיועדת למאפרים, לשימוש מקצועי או למכורות אמיתיות שאוהבות להתפנק.
המארז מכיל 40 צלליות בכל הגוונים, 3 שימרים, 3 סמקים, 6 גלוסים, 5 מברשות איפור, 2 פודרות ומראה אחת גדולה.

המבחר העצום של הצלליות, הופך את הפלטה לשימושית ומתאימה לכל סגנונות האיפור ולבעלות כל גוון עור וצבע עיניים.
מהתרשמות ראשונית שלי לשימוש אישי, רב הצלליות פיגמנטיות מאוד וניתן לעבוד איתן בקלות. הן לא מתפוררות, המרקם שלהן חמאתי וטוב למריחה, והן מחזיקות מעמד על העפעף רב שעות היום. עם בסיס טוב הן ישארו עמידות ומלאות בצבע.

שימרים - פחות התחברתי, דהויים מדי לטעמי.

סמקים - נחמדים פלוס.

גלוסים - נחמדים פלוס פלוס למי שאוהבת את הקונספט.

מברשות איפור - לא. נקודה.



פודרות - מצויינות.











את הפלטה ניתן להשיג ברשת סופר פארם תמורת 249 שקלים, או דרך אתר bela במחיר מבצע של 120 שקלים בלבד. לינק רכישה: כאן

הציצי בלינק הזה וקבלי רעיונות וסרטונים לסגנונות איפור ושימוש בפלטה:  http://bit.ly/1PfORnb

והנה אני בלוק יומיומי טבעי, שימוש אך ורק בצלליות מתוך הפלטה:








גילוי נאות: קיבלתי מקרליין את הפלטה לסקירה.

הכנתי לכן גם סרטון בו אני מאפרת את עצמי עם הפלטה, קישור לסרטון בפייסבוק שלי: וידאו


מה אתן חושבות על פלטת הפרו של קרליין?
אשמח לשמוע את דעתכן

נפגש בפוסט הבא!
נשיקות, הדס.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה