יום רביעי, 4 במרץ 2015

מסיכות רעשנים...



קולות הנפצים בחוץ, ריח הרוגעלעך הנאפים למשלוחי המנות וכובעי הליצן שמקשטים לי את הסלון הושיבו אותי לכתוב לכן פוסט על מסיכה וצלליות חדשות - ישנות.


Colour tatoo
צלליות הקרם המפורסמות.

בתור אחת שלא ממש מחבבת צלליות קרם, ובאופן כללי צלליות בקושי פוגשות את העפעף שלי..
לא טרחתי עד היום לנסות את הצלליות המדוברות.
מגירת הצלליות שלי מתפוצצת ולהוסיף נראה לי מיותר.
לפני כשבועיים, במבצעי ה40+40% הנחה של המשביר החלטתי לפרגן לצלליות ופינקתי את עצמי בארבעה גוונים.

1. שחור פחם


2. לבן מטאלי


3. כסוף


4. זהב



והנה הן כולן יחד:


ישבתי מול המראה וחשבתי איזה לוק בא לי להראות לכן עם הצלליות האלה, ואז עלה לי רעיון ליצור מסיכה ונציאנית מצלליות קולור טאטו בלבד.
ככה אוכל להשתמש בכל הצבעים, ושטח הפנים הגדול יהיה קנווס מושלם לפיגמנט שהתברר כמהמם ועמיד בטירוף.

החומרים בהם השתמשתי:
ארבעת הצלליות.
מכחול דק ומכחול שטוח ורחב.
אבנים ודבק ריסים.
סרט כסוף.

שעת עבודה והופ! מסיכה מנצנצת על הפנים.








לסיכום, הצלליות עמידות ממש! והצבע שלהן חזק ופיגמנטי.

מה חשבתן על המסיכה? אשמח לראות את המסכות שלכן.
פורים שמח!!

נשיקות, הדס.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה