יום חמישי, 8 באוקטובר 2015

ביוטיבוקס אוקטובר




קופסאת ההפתעות של ביוטיבוקס לחודש אוקטובר נחתה אצלי לפני מספר ימים.
זו הקופסא האחרונה שאסקר כאן בבלוג, נכון לכרגע הפסקתי את המנוי שלי היות ודי מיציתי, וכרכע אני מנסה את הקופסאות של מגזין את.
החודש הקופסא הגיעה כחולה מתמידומלאה בעיניים, אולי להגנה מעין הרע?
הקונספט נחמד והבייבי שלי התלהב מהציורים אבל אותי זה די הפחיד חח.. קריפי משו.


מה מכילה הקופסא?


המוצר הראשון הינו דוגמית לבושם המושלם olympea מבית pacco rabanne אחד הבשמים היותר מדוברים בקיץ האחרון, בעל ניחוח אוריינטלי רענן ומעורר חושים, ממכר ומהפנט את כל מי שסביבך.
כמו שאר הבשמים של פאקו רבאן מדובר בהצלחה מסחררת, אני מכורה לריח הזה, אחד הבשמים היותר טובים בעיני.
מומלץ לקנות בגודל מלא!
מחיר ל50 מל: 549 שקלים.
לא זול, אבל בהחלט פינוק ששווה לזכות בו.





המוצר השני הוא קרם פנים בגודל נסיעות יבית שיסיידו.
בגדול מדובר בקרם אנטי אייגינג לעור בוגר, אבל אחרי התנסות ראשונית איתו אני יכולה לומר שהמוצר מצויין ומתאים גם לי. הקרם נעים יאוד, עם ריח טוב והפנים חלקות ורעננות.
מחיר: 675 שקלים ל75 מל.




מלח אמבטיה בגודל מלא מבית פרימייר.
פינוק מושלם.
מלח אמבט עשוי בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בשילוב עם מינרלים משובחים מים המלח לריכוך העור.
והאריזה? יוקרתית ומשגעת.
בהחלט למי שרוצה שחדר הרחצה שלה יראה כמו בית מלון.
מחיר: 89.90







תחליב גוף של ניוטרוגינה, דוגמית
האמת היא שאני שונאת כל כך הרבה דוגמיות, המדף מפוצץ ובסוף תמיד הולכים למוכר ולאהוב.
אבל הריח הנקי, הזכיר לי מעט את מוצרי ניוואה, שיכנע אותי להתמרח ולהתנסות. התחליב מיועד להעניק לחות לעור יבש, הריח שלו פשוט וחלק שזה מצוין! אני לא אוהבת שריחות מתבלבלים.. וקרם גוף, עם בושם ודאודורנט.. הקרם הזה חסך לי את הבעיה.
העור באמת נשאר נעים למגע.
מחיר: 40 שקלים ל400 מל.


האמת היא, כשראיתי שוב לך בקופסא מעט התאכזבתי.. כל חודש לק?
אבל כo.p.i. הציץ אלי ממש התלהבתי!
בדרך כלל אני לא מוציאה מחירים אסטרטנומיים על הבקבוקים הצבעוניים, לק תמיד התקלף לי ולא נשאר עמיד ויפה.
החלטתי לנסות את o.p.i. והתמכרתי. המריחה כל כך נוחה, הלק מתייבש במהירות והציפורניים שלימות לחלוטין כבר למעלה מיומיים! פשוט נס..
אני קיבלתי גוון ורוד ניאוני זוהר. 2 שכבות של לק ומתקבלת תוצאה מטאלית מגניבה.
מחיר: 64 שקלים.




המוצר האחרון הוא מסיכת הזנה לשיער של dove בגודל מלא
המסיכה שהגיעה אלי נועדה לשיקום אינטנסיבי והזנה.
הריח מושלם, המרקם נעים.. משימושבודד אני לא יכולה לומר לכן מהי דעתי על טיב המוצר.
מחיר: 40 שקלים.



בגדול, הקופסא הפתיעה אותי. כל המוצרים טובים ממש.
הנבחרת שלי: דוגמית הבושם, תחליב הגוף והלק.

עד כאן להיום ונתראה בפוסט הבא

נשיקות, הדס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה