יום שישי, 15 במאי 2015

בחג השבועות.. בחג הביכורים




עוד מימי הגן התאהבתי בשמלות לבנות. הייתי מכורה קשות לסיפורה של חנהלה והשמלה. כשילדות הגן מחו דמעה על השמלה הסוררת שהוכתמה מפחמיו של הזקן, אני חלמתי על ירח שהאיר על תחרה לבנה ומילא אותה בכוכבים נוצצים ועל חנהלה, מאושרת ושמחה.


הקיץ הזה הצבע הלבן חוזר בכל הכח, יחד עם טרנד  הפרחים, הצורות הגיאומטריות, כחול ים וצהוב זועק, הלבן מופיע בכל פינה וניתן למצוא אותו בכל מקום.
תצוגות אופנה ופריטי מעצבים רבים מתהדרים השנה בלבן הזה ומדביקים את כולנו.
לא מזמן, מצאתי את שמלת החלומות.
שמלה לבנה, עם תחרות ורקמת פרחים, בד אוורירי ונעים וגזרה שמתאימה לי.
סופסוף שמלה לבנה שלא נראית כמו תחפושת של מלכת אסתר, או בגדים של ילדה בת שלוש.
שמלה כזו היא הפריט המושלם לחג השבועות המתקרב.
שבועות תמיד מתקשר לנו ללבן, עוגות גבינה, שיבולים ולוחות ברית מאבן שיש.

יצאתי לשדה לקטוף שיבולים ועל הדרך לשבור את פחד העדשה שלי ולעשות צילומים לבלוג בפעם הראשונה.
גבי מימון עמד מאחורי המצלמה, ועשה עבודה מקצועית ונהדרת...
תודה!!
לעמוד הפייסבוק של גבי - כאן
מה בצילומים?
הוספתי לשמלה וסט גי'נס כדי לתת לה מראה קליל יותר ופחות חגיגי, משום מה הקיץ הזה יש לי התמכרות קשה לדנים בכל סוג, צבע או גזרה :)
כמובן שאי אפשר לוותר על פרחים - גם חגיגי, גם תואם את אווירת החג וגם טרנדי ביותר.
הקשת המקסימה שייכת לשרינה, מעצבת מוכשרת.
לעמוד הפייסבוק של שרינה - כאן
בתמונות האחרונות תוכלו לראות ג'קט פרחוני ארוך שמתאים בדיוק לתקופה הזו, כשכבר קיץ ובערבים עוד קריר.

אני מתכננת לחגוג את החג בירושלים, מה שאומר שכנראה אזדקק לתוספת הזו, גקט שהוא גם קייצי, גם יוסיף לי שכבת הגנה לרוח וגם מהמם כל כך.
















אני לובשת:
שמלה - forever 21
וסט ג'ינס - bershka
ג'קט פרחים - zara
קשת פרחים - sarina
נעליים -spring
תיק - zara




עד כאן להיום,
שבת שלום ונשיקות, הדס.




עקבו אחריי גם בפייסבוק:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה