יום שלישי, 19 במאי 2015

כחול + אדום?






בשיטוטי האחרון ברשת נתקלתי בפוסט בשם "המדריך המלא לשילובי צבעים וטקסטורות, מותר ואסור".
כמובן שהסקרנות גברה עלי והחלטתי לבדוק מה יש לכתבה להציע.
הציץ ונפגע, מכירות את הביטוי?


שחור על גבי לבן נכתבו שם הכללים הבאים:
לעולם על תלבשי פסים לאורך יחד עם פסים לרוחב.
נקודות ומשבצות לא הולכים יחד.
צבע שולט שלבי אך ורק עם גוונים בהירים ונייטרלים כגון שחור, לבן וכדומה.. 
צבע כחול אינו הולך בשום מצב עם אחד מהצבעים הבאים: צהוב, כתום או אדום...

בשלב הזה הפסקתי לקרוא.
כאבו לי העיניים מהמילים התמוהות ועוד יותר כאב לי הלב על האישה המסכנה שתקרא את הפוסט הזה ותמצא את עצמה עם ארון מלא בפרטי בייסיק כהים, אחידים ומשעממים.
באופנה אין חוקים, הכל מותר כל עוד זה יפה בעיניך ומשתלב טוב.
יש דרך ללבוש פסים עם נקודות, ולשלב טקסטורות.
וכחול, הולך הכי יפה עם צהוב או כתום!!

כאשר מדובר בשני צבעי יסוד, כמו הכחול והאדום הסטיילינג מאתגר עוד יותר.
לא לכל אחת יש את האומץ לצאת החוצה עם חצאית אדומה וחולצה בכחול לוהט...
הכל צריך לבוא במינונים, צבעים עזים מדי בלי שום אקססוריז או פריט נוסף שימתנו את האווירה עלולים להטעות ולשוות לנו מראה ליצני או ילדותי.
הקיץ החלטתי לצאת מאזורי הנוחות שלי והארון שלי מתמלא לאט לאט בבגדים צבעוניים ומגוונים.
בפוסטים הבאים אצלם לכם אאוטפיטים המורכבים משילובי צבעים, גזרות וטקסטורות. ואולי יום אחד עוד אלבש כאן אדום אש וכחול שמיים.
מי יודע?



בינתיים אני מסתפקת בילד שלי שמוכן ללבוש הכל, ואצל ילדים צבעים חזקים כל כך רק עושים טוב.
כחול-אדום מלהיט את הרוחות ומוסיף אנרגיה וחיוניות.
תדמית הילד השמח והשובב, כמו שאומרים :)









מה ומאיפה?
חולצה, מכנסיים ומשקפי שמש - children's place
כובע - תפוז, צומת ביל"ו
נעליים - זארה



עד כאן להיום,
המשך קיץ צבעוני ושמח.

נשיקות, הדס.




עקבו אחריי גם בפייסבוק:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה