יום רביעי, 13 במאי 2015

GET THE LOOK!





חברת מייבלין ניו יורק משיקה מוצרים חדשים ומציגה את מראה הקיץ שלה בשבילכן.
הלוק הקייצי של החברה מתאפיין במראה נקי, טבעי וזוהר.




בחמישה שלבים בלבד תוכלי לאמץ את
המראה ולהיראות קייצית מתמיד: 



אני בחרתי להוסיף אל שידת האיפור את שני המוצרים הראשונים: מייק אפ מוס, וסומק + ברונזר באריזה אחת.





דרים מאט מוס - מייק אפ במרקם מוס, מעניק כיסוי מלא ומראה עור מאט לעור הפנים.
האמת היא, שאני ממש לא מסוג הנשים שקונות מייק אפ חדש כל יומיים. יש לי נבחרת של מייקאפים, שאני חוזרת אליהם למרות המחיר היקר יחסית.
אני אוהבת שהמייק אפ נמרח אחיד, נעים למגע ועמיד.
הפעם החלטתי לחרוג מהרגלי ונתתי צ'אנס למוס של מייבלין.
מה יש לומר? התאהבתי!
ממש ככה, אהבה ממריחה ראשונה.
הגוון כל כך תואם לעור שלי שלא ניתן להבחין בין המייקאפ לצבע הפנים.
המרקם של המוס אוורירי וקליל,  נמרח על הפנים בקלות, לא מורגש כלל על העור מתקבע ולא זז.
אין צורך בפידור והפנים נראות מצויין.
נראלי שמצאתי לי חבר חדש לתקופת הקיץ.




Dream sun - ברונזר וסומק במוצר אחד.
גם כאן הופתעתי לטובה, אני לא מעריצה גדולה של מוצרי 1+1 אבל כאן שניהם עושים העבודה.
הברונזר עדין ונותן הצללה ושיזוף טבעיים מאוד.
הניחי אותו בשכבות וצרי את המראה הרצוי.
גם הסומק, ורדרד עדין,טבעי מאוד ומחמיא.
המוצרים נותנים מראה זוהר ולא מאופר, ממש: "להיות עם ולהיראות בלי".

את המוצרים ניתן להשיג ברשתות הסופר פארם 
מחיר:
מייקאפ מוס: 150 שח, עכשיו ב59 שקלים בלבד.
ברונזר + סומק: 110, עכשיו ב29 שקלים.

זו אני, עם המוצרים החדשים ושפתון ורוד קייצי:


המשך יום מושלם וקיץ בריא לכולנו
נשיקות, הדס.

צעיף פרפרים: next

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה