יום שלישי, 28 ביולי 2015

החדשים של איל מקיאג'



איל מקיאג' השיקה קולקציה חדשה ומינרלית של 10 ברונזרים ושימרים אפויים.
בדיוק בזמן בשביל הקיץ הלוהט.. באריזות ענקיות ומפתות, עשרה גוונים מהממים.
כל אחת יכולה למצוא שם את מה שמתאים לה והיא אוהבת.



הברונזר שאני בחרתי: waka waka
ברונזר מאט בגוון אדמה חם שמעולה לחימום הפנים ולהצללות שזופות ומחמיאות.
היות והגוון שלו כהה מעט, בעלות עור בהיר שימו לב! יש לעבוד איתו בזהירות יתרה ועם מעט חומר כדי למנוע כתמים.
לי אישית, הגוון מצויין ואני נהנית ממנו מאוד!
המרקם של הברונזר חלק ונעים, הוא לא מתפורר ומתפזר בצורה אחידה על המברשת והפנים.
מחיר: 219
ממליצה לכן לקנות במבצעים, כמו שאני עשיתי.










המוצר השני שקניתי הוא מאוסף ההייליטרים החדש, אבל כאן קרתה לי טעות.
השימר הזה, royals, אומנם מהמם אבל כהה יחסית.
לבנות בעלות עור ככה הוא יתאים ויתן הארה מהממת, אבל לבהירות או בעלות עור לא כהה כמוני הוא פשוט לא ממש מתאים.
מלבד ההארה היפה שלו הוא משאיר מין גוון כהה על הפנים...









סווטצ'ים לברונזר:






סווטצ'ים להילייטר:
(שימו לב לגוון הכתמתם שהוא נותן..)







והנה שניהם יחד:




בפוסט הקודם צירפתי סרטון איפור בו השתמשתי גם בברונזר ובשימר האלו.
קישור לסרטון: פה

עד כאן להיום!

מזכירה לכן שעדיין אפשר להירשם להגרלה!!
קישור לפוסט ההגרלה - כאן


עקבו אחריי הבלוג גם בפייסבוק:

ובאינסטגרם:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה