יום שלישי, 7 ביולי 2015

יום הולדת שנתיים!!





חודש חגיגות יום הולדת התחיל לא מזמן ומתברר שהבייבי שלי בן שנתיים.
חלק מהכיף בזה שנולדנו כולנו באותו החודש הוא החגיגות הבלתי פוסקות ומעבר ממסיבה למסיבה, מעוגה לעוגה..
חוץ מיום ההולדת שלי בו אני חוגגת את היום בו הגעתי לכאן הצטרף לו יום הולדת נוסף - יומולדת אמא..
והשנה אני חוגגת שנתיים.
כן כן, כבר שנתיים שאני אמא לדבר הכי מדהים ביקום, כבר שנתיים שאני עסוקה בטיטולים ודייסות, בחיוכים ומילים ראשונות.
עברו שנתיים מהרגע בו החזקתי חבילה של 3 וחצי קילו בזרועותי וכולי דמעות, ועכשיו הקטנציק הזה כבר עומד לידי, הולך ורץ, מדבר, צוחק ומחזיר לי אהבה.
לפיקניק חגיגה החלטתי להלביש את ניתאי בטוטאל לוק כחול קייצי ולהסתפק בבלונים והנוף שיוסיפו קצת צבע.
לקחנו איתנו ספר אהוב במיוחד ופיצה ויצאנו לטייל...

מזל טוב אהוב שלי!! אין ילדים כמוך!


























מה אני לובש?
חולצה - גולף בייבי
מכנסיים - גולף קידס
נעליים - פילה אצל פקטורי 54
משקפי שמש - צ'ילדרן פלייס
כובע - h&m
ספר - מעשה בחמישה בלונים, צומת ספרים

עד כאן להיום...
בקרוב פוסט יומולדת לעצמי ומסיבת חצי שנה לבלוג!!

נשיקות, הדס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה