יום רביעי, 22 ביולי 2015

מייקאפ לדרך



מייקאפ הוא אולי ההוכחה הכי חזקה שלנו לכך שבסיס נכון מחזיק את כל הבניין.
כמה פעמים קרה לכן שהשקעתן באיפור נוצץ אבל טיק טק הכל התחיל לנזול, להבריק ולהתאדות?
קורה לכולנו, וזה בהחלט מבאס ואפילו לא נעים.
לכן, כשמגיע אלי מייקאפ שעושה לי טוב, יושב יפה, מקבל עליו את שאר האיפור ומחזיק מעמד ועם זאת לא נראה מסיכתי, אני שומרת עליו קרוב קרוב לתיק האיפור שלי ולעור הפנים ולא מוותרת בקלות.

מה קרה לי שהסכמתי להיענות ללנקום ולנסות את המייקאפ החדש שלהם? מה יש בו שהביא אותי לזנוח את שאר מוצרי הבסיס שלי ולהתמכר?


מדובר במוצר מהפכני, שלנקום מגדירה כ"המצאת השנה" שלה.
miracle cushion הינו מייק אפ נוזלי הנמצא בתוך הספוגית!! ומגיע במארז קומפקטי וקל לנשיאה.

במהלך נסיעות כשפידרתן את האף המבריק בכרית מהוהה יצא לכן לתהות אי פעם כמה טוב יכול היה להיות אם המייקאפ הנוזלי שלכן היה לצידכן? אם רק הייתן יכולות לטפוח בקלילות על הפנים ולרענן אותן ולהראות נהדר ממש כמו בבוקר כשרק יצאתן?

עכשיו זה אפשרי!!

על מה אני מדברת?
מירקל קושן הוא מייקאפ נוזלי לכל דבר, רק שבמקום להגיע בבקבוק זכוכית גדול, המועד לשבירה, לכלוך ובזבוז של חומר, כאן הנוזל מרוכז בספוגית המיוחדת.
הספוגית רכה ואוורירית, ומכילה אלפי חורים זעירים השומרים על מרקם המייקאפ ועוזרים ליציאה שווה ומתונה של חומר אל האפליקטור.

המרקם הכולל של המייקאפ הזה הוא קליל, מישיי ועדין כמו סרום או ביבי קרים מעודן ולכן הוא יתאים ל2 סוגי נשים:
1. חובבות הביבי כמובן, אלו שמעדיפות כיסוי קליל וטבעי ונגיעה מעטה של צבע יתאהבו במייקאפ הזה בנגיעה ראשונה, או נכון יותר - ממריחה ראשונה.
2. המכורות הכבדות שלא מוציאות את האף ממפתן הבית בלי מייקאפ מכסה ומסתיר. נשים אלה יקחו את המירקל קושן איתן בתיק לצורך טאץ אפים ותיקונים במשך היום, מה שייתן מראה זוהר וטבעי אך מוקפד ויחליף את מקומה של הפודרה האפרורית.

המייקאפ מכיל הגנה מפני השמש ומעניק לחות ועור זוהר וקורן יותר.
את רמת הכיסוי ניתן לבנות מקלילה ביותר עד בינונית.
אם את בעלת עור שמן או אדמומיות ממליצה לך להשתמש לפניו בפריימר ואחריו בפודרה או רק כמייקאפ טאץ אפ למשך היום.
אם העור שלך רגיל עד יבש קבלי אותו בזרועות פתוחות, מהיום אתם חברים!

מלבד האריזה המהממת שלו שעושה חשק להשאיר אותו פתוח על המדף, והמראה הגדולה והנוחה, לנקום חשבו על רעיון מעניין נוסף.
במקום לקנות כל פעם אריזה נוספת שמייקרת את העלויות, כשתרצי לרכוש שוב את המייקאפ הגיעי עם האריזה שלך וקני רק מארז פורמולה למילוי חוזר במחיר זול יותר ומשתלם.

למריחה נכונה וטובה ממליצה לכן להשתמש באפליקטור המיוחד שמצורף, וכמובן לזכור לשטוף אותו בסבון ומים מדי כמה שימושים.

























לארצינו הקטנטונת נחתו ארבעה גוונים בלבד, 1-4, כאשר גוון מספר 1 הוא הבהיר ביותר ו4 הוא הכהה.
אני התאמתי לי את גוון מספר 2 שמתאחד עם עור הפנים שלי בדיוק!
וככה הוא נראה עלי:



האמת שהפוסט הזה כבר היה מוכן מזמן אבל התעקשתי לערוך לכן סרטון של איפור קיצי וקליל עם המייקאפ החדש.. מה שלא הלך בסוף :(

והנה הצלחתי להעלות את הסרטון.. קישור לצפייה: כאן

בכולופן, אני ממליצה מאוד על המייקאפ החדש ומזמינה גם אתכן להתנסות ממנו ולהנות כמוני :)

מזכירה לכן שעדיין אפשר להירשם להגרלה שאני עורכת.
קישור לפוסט ההגרלה: כאן

נשיקות ויום טוב
הדס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה